Kvalm om natta

Bailey

Bli kjent med forumet
Vi som prøver :)
Marsboerne 2023
jeg er et sted mellom 7+3 og 8+2 og her har kvalmen kommet for fullt. Men jeg opplever lite «morgen»kvalme, jeg er oppe nesten hver natt og spyr. Jeg våkner kvalm og må spy. Er det noen andre som har opplevd det, og er det noe jeg kan gjøre selv for å forebygge det? :hungover:

jeg er et sted mellom 7+3 og 8+2 og her har kvalmen kommet for fullt. Men jeg opplever lite «morgen»kvalme, jeg er oppe nesten hver natt og spyr. Jeg våkner kvalm og må spy. Er det noen andre som har opplevd det, og er det noe jeg kan gjøre selv for å forebygge det? :hungover:
Ofte Var grunnen til at jeg var kvalm, tom mage. Kanskje du kan våkne på natta og spise litt? Før du spyr? Noen kjekser? Noe frukt??

Ritz kjeks med senga og vannflaske. Måtte ha det i starten her for å ikke spy om natta. Var skikkelig dårlig så var ikke mange kjeks om gangen, men et par kjeks og en liten slurk vann etterpå før jeg la meg og evt om jeg våknet på natta. Tok jeg vann først gikk det galt :smiley-ashamed004

Når jeg har våknet kvalm på natta har halsbrann vært synderen. Prøv en gaviscon tyggetablett før du legger deg samt sove på Venstre side

For meg hjalp det veldig å ta en postafen en times tid før jeg la meg for å sove :)

Takk for mange gode svar! Jeg har lurt på om jeg spiser for sent de dagene jeg er oppe på natta, for det er mat som kommer opp. Så de siste dagene har jeg faktisk ikke vært oppe og spydd :shy:

Takk for mange gode svar! Jeg har lurt på om jeg spiser for sent de dagene jeg er oppe på natta, for det er mat som kommer opp. Så de siste dagene har jeg faktisk ikke vært oppe og spydd :shy:

Et tips er å ligge på venstre side. Ble færre oppkastepisoder på meg de gangene jeg gjorde det. Lykke til! Føler med deg.

Et tips er å ligge på venstre side. Ble færre oppkastepisoder på meg de gangene jeg gjorde det. Lykke til! Føler med deg.
Det skal jeg prøve ! Jeg har også opplevd et par ganger nå at jeg pusser iherdig på visdomstanna mi og setter i gang en brekningsrefleks og i motsetning til før graviditeten så klarer jeg nå ikke å stoppe det, det ender med oppkast :hungover:

Back
Topp