Kvalm om ettermiddag/kveld?

Fjær92

Blir kjent med forumet
Hei
Flere som er i fin form på jobb osv? Mens kommer hjem og blir kvalm. Spessielt om man sover litt på sofaen. Er trøtt så må jo sove litt :yuck:

Jeg har det på samme måte. Jobber 60 % noen uker og klarer akkurat å holde ut på jobb, skikkelig kvalm og sliten på ettermiddag/kveld.

Jaaa:depressed: fin på dagtid på jobben, dårlig på kvelden.

Også mest dårlig på kvelden.

Samme her! Eller ikke spy-kvalmen, men mer uggen og veldig veldig sliten. Aner en liiiten forbedring i energinivå nå sammenlignet med tidligere. Men jobber litt mindre, hviler fortsatt når jeg kommer hjem. Jeg synes det er verst mellom 14-19, og særlig rundt en time etter middag.

Jobber 100% (pluss litt til, er butikksjef) og er i fin form på dagen. Blir utrolig sliten etter middag når jeg kommer hjem, prøver å snike til meg en dupp mens treåringen ser på barne-tv:laughing002:sleep011

Jeg merker at jeg blir lettere dårlig hvis jeg er sliten...

Jeg har det sånn også, fin på dagen og dårlig kvelden :( Jobber 50 % om dagen!

Jeg er også sånn. Har ikke kaster opp en eneste gang så langt men har i det siste opplevd å være kvalm/uggen på ettermiddag/kveldstid. Orker ikke middag med sterk lukt og smak, så nå går det mer i brødskiver, frukt og yoghurt. I dag ble middagen tre never med Sørlandschips.:shy:

Opplever det samme her. Starter gjerne rundt kl 14 hver dag, veldig opp og ned hvor langt utover kvelden det varer. Og de gangene jeg har kastet opp og blitt skikkelig dårlig så har det vært på kvelden

Kvalmebølger som kommer når som helst i døgnet, men blir fort kvalm hvis jeg er sliten. Mulig det ligger noe i det?

Føler at jeg er kvalm hele døgnet jeg.... Kan til og med våkne på natta å være kvalm:hungover:

Nå om dagen sliter jeg mest med kvalmen på kvelden! Alt blir feil, kvalm av ikke å spise og kvalm av å spise:sorry:

Er kvalm så og si hele tida, men ofte verst på kvelden. Tar Phenergan og Zofran hver dag:wacky:

Kvalmen kommer snikende når som helst i døgnet til meg.. men mellom 11-15 hender det seg at jeg ikke er kvalm, noe som har skjedd i det siste :happy:.

Kvalm så si konstant, men har sluppet de store bølgetoppene som kom om kvelden/natten etter jeg ble 100% sykemeldt. Hjelper å kunne ta det helt med ro!

Kvalmebølger hele dagen her, men aller værst på morgen og kveld. Er nok da man et mest sliten og trøtt. Så kanskje noe i det. I natt våknet jeg og måtte tisse og spydde samtidig. Er 13+5 i dag. Måtte det gi seg snart!

Ja! Her er det kvalmebølger dagen lang. Særlig om jeg er sulten (eller stadiet før jeg merker at jeg blir sulten) og hvis jeg er veldig trøtt. Uff, jeg er lei. Men det kommer seg forhåpentligvis snart!

Back
Topp