Kvalm og veldig sensitiv for lukter..lang..

JeanetteB

Glad i forumet
I dag er ikke dagen i det hele tatt! Er så sykt kvalm. Var på kremmerhuset i Bergen, og der kom alle luktene rett mot meg, like før jeg spydde midt i butikken. Måtte bare løpe ut i frisk luft. Og der traff jeg en gammel dame,som hadde veldig sterk parfyme. Holdt på å spy på henne også. Og nå skal jeg snart treffe noen venninner og vi skal se grand p. Og en del av dem vet ikke at jeg er gravid, så lurer på hvordan jeg skal klare å skjule det visst hver lukt gjør meg kvalm. Måtte bare klage litt, for i dag syntes jeg veldig synd på meg selv.[:)] hihi. Visst denne ungen blir en umulig tenåring, så skal h*n få høre hvordan moren hadde det under graviditeten!!! [:'(] 

uff.. det er ikke noe gøy å være kvalm! Får håpe det går over snart:)

Ja satser på det. [:D] Har vært fin i mange dager nå, men så plutselig kom det igjen. Ikke helt stabilt her nei..[&:]

åååh he og våre drid kvalmen idag,brekke mg heila tiå..føle d blir bare verre å verre for kvær dag..
menne håbe bare eg sleppe å bli så dårlige så eg va med victoria (5år), då spydde eg heila svangerskapet :(

e godt å få klaga litt..hehe :P

men e d fakta d der at du ikje blir så dårlige viss d blir gutt? nogen så vett?? :)

ORIGINAL: pærå

åååh he og våre drid kvalmen idag,brekke mg heila tiå..føle d blir bare verre å verre for kvær dag..
menne håbe bare eg sleppe å bli så dårlige så eg va med victoria (5år), då spydde eg heila svangerskapet :(

e godt å få klaga litt..hehe :P

men e d fakta d der at du ikje blir så dårlige viss d blir gutt? nogen så vett?? :)

Det stemte vertfall ikke på meg! jeg spydde hele svangerskapet, var innlagt på sykehus p.g.a dehydrering å underernæring.. og jeg gikk gravid med gutt.. men det kan jo variere fra person til person:)

offdå,stakkar! eg og blei lagt inn å måtte få intrevenøs i slutten,ikje kjekt d der.. ja då e nok ikje d fakta..  d e nok forsjell på svangerskap ja :) får håba me sleppe d denne gongen då ;)

Back
Topp