kvalm og trøtt..

x1x*isa*

Forelsket i forumet
siste dagene no har eg vert så vanvittig trøtt, og går og er små kvalm heile tida..våkner ofte om natta av at eg er kvalm..
det stikker i magen, og den er oppblåst..brystvortene er ømme..det pleier dei å bli rett før mensen, men det er jo 14 dager til IKM...
eg har hetebyer, og er ekstremt snopesyk..noke som passer dårlig sammen med kvalmen..

*håper* ..og veit eg blir veldig skuffa viss tante kjem..

Når skal du teste da Isa, eller når er IKM da?

IKM er ikkje før 14 nov.. så lenge til eg kan teste..

føler meg berre heilt merkelig i kroppen..

Skjønne, sånn hadde jeg åsså det! Kjente det på kroppen hele tiden, å joda den var jo positiv. De andre mnd som jeg sa så mange ganger her inne. Da merket jeg ikke noe anderledes, kjene vell noe avogtil, men det var vell håpet mer en fakta!

Håper det er noe på gang med kroppen din, å at det ikke bare er sympromene på den kuren du tar [8|]

Klem Klem

Når hadde du foresten EL da?

eg har ikkje tatt el tester, men kjenntes ut som el rundt 26.okt..kun 6 dager etter kurstart..tenkte at det ikkje var mulig men..så det kan evt ha klaffet 26. eller 28. okt..

no er det 2 dager sida me hadde sex..og blir så stressa for om me går glipp av egget..sida eg ikkje veit om dette er bivirkinger eller om eg har hatt el... tenker ALT for masse eg no..

takk[:D]

Jeg har oxo vært litt kvalm og trøtt/ sliten, de siste dagene, spesielt i dag. Har en sånn rar følelse nederst i magen, Ikke vondt, men litt ubehaglig... Tatt eggløsningstester denne mnd, var positiv 26. okt... Kan det være at det blir noe nedi her??? Kan man i tilfelle merke det så fort?[&:]

Masse lykke til vennen!

Klem fra Kathrine

Uten å gi falske forhåpninger så må jeg bare si at jeg merket det så fort, kjente etter en uke at her var det noe nytt på gang [;)]

Lykke til [:D]

Kan noen fortelle meg hva IKM står for? Er ikke så kjent med disse forkortelsene som ofte blir brukt inne på denne siden. Takk! :-)

IKM = IKKJE KOM MENSEN..[:)]

Ok, takk for avklaringen! :-) Så hvis jeg forventer mensen 10. november, så er altså denne datoen "IKM-dagen"? Har hatt noen av de samme symptomene jeg også (småkvalm, stikking i magen), men jeg beroliger meg selv med at de kan være "innbildte symptomer". Men vi får krysse fingrene! Lykke til, *isa*!! Hold oss informert!

takk det samme[:)]

håper du er gravid *isa*
Lykke til....[:)]

det blir spennende dager da Isa-

Håper det klaffer!

Klem, M

takk[:D] håper for alle andre som prøver også[:)]

HÅPER for deg, lille venn!

og no skal eg gå og gjere det som må til for at det skal bli baby hehehe ( viss det ikkje er allerede ) nattaklem![:D]

Back
Topp