Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krystallsyken er veldig karakteristisk hvor man blandt annet blir veldig svimmel av å bevege hodet raskt, og gjerne spesielt av å snu seg i sengen. Jeg har hatt det en del ganger, og alle ganger fått første symptomer i sengen om kvelden ved at jeg snur meg/snur hodet og hele rommet og sengen går fullstendig rundt.Takk for tipsene! Ble dårlig i dag også og lå på sofaen nesten hele dagen. Gikk tur med mann og barn til butikken, spydde på vei tilbake :/ Prøvde å spise knekkebrød i morges før jeg stod opp, men alt det kom oppi toalettet. Får bare håpe at dette skyldes mektige måltidene før i uka og at det går over snart. Skal ikke klage veldig, har tross alt sluppet billig unna med kun kvalm både dette og forrige svangerskapet. Men den svimmelheten skremmer meg litt, er så at jeg mistenker krystallsyken :/
Takk for tipsene! Ble dårlig i dag også og lå på sofaen nesten hele dagen. Gikk tur med mann og barn til butikken, spydde på vei tilbake :/ Prøvde å spise knekkebrød i morges før jeg stod opp, men alt det kom oppi toalettet. Får bare håpe at dette skyldes mektige måltidene før i uka og at det går over snart. Skal ikke klage veldig, har tross alt sluppet billig unna med kun kvalm både dette og forrige svangerskapet. Men den svimmelheten skremmer meg litt, er så at jeg mistenker krystallsyken :/