Kvalm og skrubbsulten :-P

Lykkeknøttet <3

Betatt av forumet
Blir jo gal....løper på do og kaster opp gang på gang og det eneste jeg kan tenke på er mat og sjokolade!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her går det i melon, ananas og eple! Eneste som ikke gjør meg så altfor kvalm ;) ...og så får jeg sykt lyst på pølse m/brød iblant!!! Rar dn kroppen ;p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her går det i melon, ananas og eple! Eneste som ikke gjør meg så altfor kvalm ;) ...og så får jeg sykt lyst på pølse m/brød iblant!!! Rar dn kroppen ;p

Pølse med brød, ja! Åååh!
Mye jeg ikke tåler av frukt og grønnsaker.. Har kjempelyst å knaske gulrøtter og epler dagen lang. :(

Mandariner, glass med isbiter og juice, is (jeg foretrekker saftis), gele, frokostblanding med melk, risgrøt, farris, kjeks, tynne knekkebrød med pålegg... Det er det jeg spiser :p variert kosthold ;) Er SKIKKELIG lei av å være kvalm, er 8/9 uker på vei og håper den slipper taket snart... Sikkert ikke men :-)

Lagde nettopp pannekaker, det var KJEMPE godt syns jeg. Lagde røren helt uten sukker, så den i utgangspunktet er litt salt, så tok jeg på litt sukker på de jeg laget, også får vi se om det er salt eller søtt som frister i morgen.

Lei av å tvinge i meg mat for å prøve holde kvalmen i sjakk jeg :/

Lei av å tvinge i meg mat for å prøve holde kvalmen i sjakk jeg :/
Signerer den, er ikke vant med å spise så mange måltider fra før, og nå føler jeg at jeg må ha mat klar i veska til enHVER tid, og planlegge dagene på jobb for å vite at jeg alltid har noe å spise på, drittlei :(

Signerer den, er ikke vant med å spise så mange måltider fra før, og nå føler jeg at jeg må ha mat klar i veska til enHVER tid, og planlegge dagene på jobb for å vite at jeg alltid har noe å spise på, drittlei :(

Bah, samme her, er drittlei. Har hatt et par dager de siste ukene da jeg har vært helt fortvila, er så lei. gråter og er fra meg. Kanskje litt hormoner også eller? ;.p

I dag har jeg spist TO kakestykker på jobb, og formen er fin! Kanskje det er det babyen vil ha? bløtekake? Great.

Dette er helt nytt for meg! Var jo så luksus i forrige svangerskap. Spiser frokost, for så å løpe på do. Det eneste som alltid frister er sjokolade, dessverre, noe jeg ikke har vært glad i tidligere. Rare greier:)

Back
Topp