Kvalm og skjelven

hvitveis11

Andre møte med forumet
Har ei frøken på 5 uker som jeg fullammer. Føler meg ofte småkvalm om dagen.. Og blir plutselig kald og frossen til tider.. Litt skjelven.. Men det mistenker jeg også kan være etter kaffe. Så blir det kanskje ikke spist nok til tider heller.

Bare lurer på om man kan bli kvalm i forbindelse med amminga? Kanskje er det et tegn på for lite inntak av mat også? Synes det er vanskelig å få i seg nok mat.. Og lurer på hvor mye jeg bør få i meg også egentlig..

Kanskje du får blodtrykksfall? Hvis du får i deg for lite næring så skjer det fort. Reis til legen å sjekk b12 og jernlager

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vil tippe du er kvalm pga mangel på mat + at når du ammer er det visst greit å spise er par skiver ekstra i tillegg til det man spiser til vanlig. Prøv å spise og drikke mer, blir det ikke bedre ville jeg kontaktet lege!

Sent from my iPhone using BV Forum

Småspis litt, ta deg en banan, gulerot etc, noe som er lett å bare knaske i seg i farten. For min del høres det ut som om babyen tar all næringen din, og da er det viktig at du får i deg enda mer næring :)

TuMmY LoVe

Blir også akutt kvalm med en gang han setter munnen på puppen. Aner ikke hvorfor:p

spis noe samtidig som dere ammer.. feks frukt eller knekkebrød... jeg kan med gasnke stor garnati si at dette vil hjelpe på kvalmen...

Høres litt ut som du kan ha jernmangel el.lign. Prøvd å spise en banan eller noe slikt før du ammer? Husk også å drikk masse vann:)

Drikk massa 3 liter har eg hört man ska drikka när man ammar. Du må spisa. Ta hellre en yougurt för det kaffe kopen.

Back
Topp