Kvalm og mat?

Knopp

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Jeg har begynte å føle på kvalmen. Kvalm om morgenen og klarer så vidt og fikse meg før frokost. Så kommer kvalmen tilbake rundt rett før lunsj. Må ha matpakke med mat som frister. De siste dagene har jeg spist to speilegg til frokost og tre brødskiver med røkt kjøttpølser til lunsj. Det er det eneste som frister og som jeg klarer å spise nok til å dempe kvalmen.

Vet ikke hvor lurt det er å spise ti egg i uka + helga. Og røkt kjøttpølse, hvor lurt er det? Noen som vet?

Jeg spiser nøytral mat, typ skive med ost og skinke, lite og ofte. 1 skive hver 3 time. Da rekker ikke kvalmen å sette seg. Kan jeg ikke vente, da er det kjørt.

Det er ingen begrensninger på egg lengre, så det kan du spise med god samvittighet :) Røkt kjøttpølse er ikke spesielt sunt, men om det er det som frister, så får du bare spise det. Viktigere at man får i seg noe enn å kun spise salat ;)

Jeg blir kvalm hver gang jeg er sulten, og jeg blir sulten mye oftere nå enn før... Lite som frister her heller, så jeg bare lager meg det jeg får lust på. Noen ganger er det sunt, mens andre ganger ikke. Dette jevner seg som regel ut når vi havner i 2 trimester :)

Back
Topp