Kvalm og løs mage...13 dager igjen...eller??

RAB

Glad i forumet
De siste dagene har jeg hatt massevis av kynnere og stikninger...og har hatt løs avføring (sorry detalj) den siste uka....i dag er jeg sinnsykt kvalm og har diaree....føler meg ikke syk så tror det kan ha noe med snuppa og modning å gjøre... Kan hun komme før tro?? Noen erfaringer som likner der ute???

Det er vel ikke helt uvanlige tegn du har der, og med bare 13 dager til termin så kan det jo godt hende at du begynner å bli klar til fødsel :) Jeg hadde ingen tegn før riene satte inn sist gang, så ingen personlig erfaring herfra..

Hadde ikke noen slike tegn, men har jo hørt at mange får det.
Men nå går det jo mye omgangssyke rundt omkring i landet... og har en det, får man mye kynnere har jeg blitt fortalt.
Får håpe det ikke er fødsel før rakettene er skutt i været ;)

det kan også være fødselen, mange opplever kvalme og løs mage før det setter i gang ;-)

Du er jo ikke langt unna, så det er jo ikke umulig ;)

Har hatt litt løs mage noen netter, men gitt seg nå. Men kan være et tegn på at fødselen er like rundt hjørnet, men også at babyen din bare er lenger ned, og presser på de riktige stedene:p

Ingenting hendt enda...hatt egentlig en ganske bra dag :-) sulten hele tiden da :-D VELDIG SULTEN faktisk.. er ikke syk i allefall, kan nok være at jeg er full av ormoner og at babyen trykker på de rette stedene ja ;-) håper egentlig at ho blir der nå frem til over julaften iallefall...lov å håpe? Uansett ikke noe jeg får sagt eller gjort med det.. ikke lenge igjen i allefall!!

Eller...våknet 03.30 av at jeg måtte på do...og at jeg hadde mensmurring i ryggen...har ikke fått sove etter det. Ikke spesiellt vondt, men har mensmrringer som kommer hvert 10 minutt ca.... Kan dette være svake rier? Dette ligner mistenkelig på første mann nemlig...så dagen vil vise ;-D jeg har satt telefon og kamera på en ekstra lading og går entur i dusjen ;-)

Paranoid eller intuisjon?? Vi får se :-D

åj åj, spennende!!!
Lykke til om det er fødsel på gang :-)

Har fått meg litt søvn, men våkner av at ryggen er nokså vond..desverre har dette ikke økt i intensitet slik jeg håpte.. mannen min kom hjem nå med rødbeter og marsipan (2 ting jeg elsker å spise).

Bah... Her har jeg blitt i sånn dårlig form som du beskriver. Våkna opp med kvalme og vondt i hele kroppen. Og ja... diare... Har 20 dager igjen jeg nå da.. Så håper han holder seg der inne til hvertfall over januar

Spennende!

jeg hadde omgangsyken i mange dager og hadde konstant vonde kynnere i rygg og mage.. godt over nå når jeg er frisk igjen..

Ingenting skjedd...legger meg og håper på en bedre natt :-D har ikke vonde kynnere eller noe..vet nesten ikke hva jeg mener om det.. Jeg gleder meg jo sånn til å se henne :-) men i utgangspunktet håpte jeg å føde på termin 2. januar :-) men glemte liksom det litt når jeg trodde hun kom...og nå er jeg litt skuffet.. brukt litt av dagen på å re opp sengen inne på rommet hennes..som ikke skal sove i på natten før om i allefall 3 mnd (har lagt et sengeteppe over slik at den ikke støver helt ned)...og har redd opp vogna hennes også :-D ryddet litt på rommet hennes... savner henne nesten litt... :-(

Hadde det slik i natt, og har vore uggen i heile dag. Samme kvalme som i starten av svangerskapet. Satsar veldig på at det ikkje vedvarar, for eg har veldig lyst å nyte pinnekjøttet på julafta, og ikkje minst så er får ikkje lillemann lov til å komme ut før etter nyttår!!
Kjente eg fekk heilt panikk i natt da det sto på som verst, ikkje klar for fødsel enda!! (ikkje at eg blir det heller da...)

Back
Topp