Kvalm og giddesløs....

kula1882

Betatt av forumet
Er så kvalm om dagene, spes på kveldstid. Jobber 100% turnus og føler at jeg ikke har energi til å fungere hjemme når jeg kommer hjem fra jobb.Har 2 barn fra før og samboer har en som er her annen hver uke. Er trøtt, tung i kroppen, giddesløs og kvalm, null energi.
Flere som har det slik og tips for å få opp energien og piffen igjen? Har heldigvis en samboer som er enestående.

Mitt beste råd er sykemelding, jeg hadde ikke hatt overskudd til familien om jeg skulle jobbet nå :-/

Jeg har aldri vært så energiløs i hele mitt liv som jeg er nå. Så godt å høre at det er flere! Jeg er også i 100% jobb, i tillegg til at jeg har en time hver vei å kjøre, og har en sønn fra før. Når jeg kommer hjem så lager jeg middag, og så bor jegpå sidæn til klokka er mye nok til å kunne legge seg.. :s Vet ikke om jeg har noen tips, annet enn å bare ta små små ting om gangen. Tenke at du bare skal sette inni oppvaskmaskina, og så hvile. Bare gå opp trappen og hente den regningen som skulle betales, og så hvile litt. Og ikke minst, huske at det snart går over, og så kommer magen og gløden og reirbyggerinstinktet istedet ;)

HVORFOR synes iPaden at sidæn er et mer sannsynlig ord enn sofan? :s

Back
Topp