Kvalm og elendig matlyst!!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Hva spiser dere...?? Jeg er så kvalm og har ikke lyst på noe anna en junk.. Føler meg konstant fyllesjuk..! :(

Er foreløpig ganske heldig i fht kalme. Er bare litt små-uggen av og til. Spiser stort sett det jeg har lyst på, men blir mye fortere lei mat nå enn før, og må være kreativ for å finne på hva jeg vil ha.

Håper du føler deg bedre snart.

Ekstrem sultfølelse kombinert med null matlyst her.. Hurra! Men er ikke kvalm heldigvis, var ikke det forrige gang - så håper jeg slipper denne gang også!

Forrige gang spiste jeg nada, for jeg bare spydde.. ( Hyperemesis) Er noe bedre denne gangen, forløpig..!! Har lyst på grønne epler, men det har jeg jo ikke..! :P Dere er heldige hvis dere ikke er kvalme altså..!! :))

Jeg har det på samme måte. Føler at jeg er konstant varm og fyllesyk. I går tok det mange timer før jeg spiste. Da lagde jeg en quesedilla - det eneste som fristet!

Fant et pizzastykke fra i går i kjøleskapet så har spist det nå..:)) Hjalp litt :)) Lille sitter og spiser opp skorpa nå... Matvraket mitt <3

Hei:) godt å se det er flere i hvertfall :) Føler seg nesten vanskelig til tider...Er veeeeldig sulten, men lyst på lite. burger med masse salat har vært godt. Er super sulten,men kvalm...og vet ikke selv hva jeg vil ha eller vil...vanskelig !!
Lykke til :)

Jeg tvinger i meg ei brødskive med banan om morgenen, da blir det som regel litt bedre etterhvert. Ellers har jeg også bare lyst på junk, ikke bra!

jeg har vært skikkelig uggen hele uka, og så vidt greid å komme meg på jobb til rett tid. men idag har jeg vært i superform. alle symptomer er borte, ikke kvalm, ikke vonde pupper, så jeg skjønner ingenting....!!!

Jeg slet forferdelig med kvalme i forrige uke. Men nå har den faktisk roet seg litt=) Men er ikke slik at jeg hiver meg rundt i kjøleskapet nei. Alt jeg elsket før har jeg lagt for hat=( Så er ikke mye som frister lengre. Og når jeg lager det jeg har lyst på, så spiser jeg gjerne bare pittelitt før jeg blir kvalm. Så ender opp med at bikkja får resten=p Eneste som går ned uten at jeg blir kvalm er frukt. Så har hamstret inn mango, bananer, jordbær osv. Så det er jo greit=)

Urkvalm og dårlig matlyst her også ;(

Jeg har alt for mye å gjøre til å sitte rett opp og ned og føle meg elendig, håper dette går over snart. I tillegg har jeg brendt foten min så jeg går rundt å halter :(

Heksa Augusta Tiden skrev:
Urkvalm og dårlig matlyst her også ;(

Her også gitt :(
Merket ingenting til kvalme eller noen symptomer med forrigemann så skal vel få alt denne gangen her. Er kjempe kvalm på morningen, men blir heldigvis bedre etterhvert utover dagen, men i dag er formen elendig. Selvom jeg er kjempe  sulten blir jeg mett etter 3-4 biter.

Først i går begynte kvalmen min å bli verre. Akkurat i dag hadde jeg veldig liten matlyst, men fikk i meg 2 skiver og 2 pannekaker :) Men heldigvis har ikke spyinga begynt enda, og håper det forblir slik 

Her er det knekkebrød med smør og haugpølse som er maten for tiden! Blir kvalm av å bare tenke på brødskrive!! emoticon

Huff - Kvalme og elendig matlyst her også. Det er så forferdelig å måtte tvinge i seg mat når man helst bare vil henge over doskåla :( Det går i fine rundstykker med syltetøy eller skinkeost her. Klarer ikke tanken på brødskive. Er det virkelig ille tar jeg en gullerot eller litt frukt. Middag frister veldig lite, men pasta med pommes frittes krydder går bra.

Jeg er stort sett kvalm hele tiden, og sliter med å finne noen som frister! Når det er mat jeg har lyst på er det gjerne sterkt krydret, som indisk, taco  o.l. 

Har funnet ut at hvis jeg spiser ca hvert 15 min holder kvalmen seg borte, men da snakker jeg om druer eller lignende! Men kvalmen er mest irriterende når jeg anstrenger meg, så hvorfor det blir kaldt morgen kvalme skjønner jeg ikke. Siden jeg da jobber mest om kvelden, som kassadame(sommerjobb ved siden av studier) så er jeg veldig dårlig på jobb, og jeg kan ikke akkurat løpe rundt der og spise hele tiden!  

des09feb12 skrev:
Her er det knekkebrød med smør og haugpølse som er maten for tiden! Blir kvalm av å bare tenke på brødskrive!! emoticon

Men er ikke haugpølse spekemat?? Eller tar jeg helt feil... Trodde nemmelig det jeg..

Ja, den kvalmen er helt forferdelig.. blæææh.....

Men ennå er det levelig.. Skal ikke klage. Har elendig matlyst men har lyst på noe hele tiden. her går det i vannmelon og popcorn.. Skal prøve å spise litt lasagne etterpå.. Wish me luck

Back
Topp