kvalm og diaré :(

GikaMor4 <3

Gikamor5 <3
Er kvalm 24/7, ingen mat som frister, tvinger i meg ristet skiver så ofte som jeg klarer, men kjennes ut som tarmene går til angrep på alt som kommer ned.. Andre som har det som meg?har vart i 2 uker ,mist!
Har null energi, bor på sofaen, klarer ikke gå på jobb eller ut blandt folk:( Er 6+ 5 idag.

Uff hørtes fælt ut!!! :( jeg er ikke kvalmen. så jeg er heldig!! Håper kvalmen din går snart over!!!

Jeg føler SÅ med deg! Sånn hadde jeg det sist :/ - inntok måltidene på badet for jeg visste alt kom i retur .. Postafen reddet meg ! God bedring ;)

Takk:) vurdere å ta reisesyketabletter jeg også.. Ble kvalmen din helt borte av den?
- jeg ble kvitt de værste av toppene på kvalmen som gjorde at jeg brakk meg og kastet opp .. Kunne liksom ta tog og stå i kø uten å bli redd for å spy :b hehe - nå har jeg fått legen til å skrive ut afipran slik at jeg ska slippe å kaste opp om jeg blir like kvalm denne gangen..

Har det helt likt, blir kvalm av de rareste ting, bare jeg ser reklame for mat på tv eller generelt at folk spiser.. er kun ristet skiver e leverpostei eller toast, av middag er det kun suppe. Håper det blir bedre etter 3 mnd! Har afripan liggende, så skal prøve å se om det blir dere :)

Ja, afipran kan i allefall gjøre så du ikke kaster opp .. det er jo der problemet ligger ifht babyen og næring osv.. - Haha ja jeg husker en dag jeg hadde våga meg utafor døra så sto jeg på ica også kom det ei dame forbi som hadde handla grilla kylling , og det ble for mye for den sarte nesa mi, da var det bare å finne en søpledunk.. haha og den jeg fant var bare sånn med hull på sidene så jeg måtte lirke hue mitt inn og kaste opp iden .. herregud !! for ett opplegg.. :P

Back
Topp