Kvalm og atter kvaaaaalm :(

Fia84

Flørter med forumet
Nå må det snart gi seg. Er såååå lei. Går riktignok med 2 inni der, men nå har jeg gått sånn siden uke 5. Er 11+1 nå.. Blæææææ!!! ;)

jeg føler med deg.. jeg er 12+5, og jeg er sengeliggende hver eneste dag. hvis jeg prøver å gjøre noe aktivt, som i å rydde littegrann, så er det rett til doskåla og spy... føler det så vondt ovenfor min ettårige datter som ikke får like mye nærhet og lek som før. heldigvis har jeg god familie som stiller opp for oss!!!!!

Kvalmen har ikke gitt seg her heller.. faktisk blitt værre den siste uka.. er 12+2

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff.. føler med dere jenter! Sender dere litt anti-kvalme vibber :)

Blitt værre og værre her også. Men har klart å holde nede ei brødskive med smør på i 4 timer nå! Første som ikke har komt i retur på 4,5 døgn :D

Har tatt postafen 3 ganger siden i går ettermiddag.

Blitt værre og værre her også. Men har klart å holde nede ei brødskive med smør på i 4 timer nå! Første som ikke har komt i retur på 4,5 døgn :D

Har tatt postafen 3 ganger siden i går ettermiddag.

Liker ikke at du også er i slik form, men liker den med brødskiva.. vet selv hvor godt det er nåe man faktisk klarer å holde noe nede :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Føler virkelig med deg. Da jeg gikk med tvillingene lå jeg langflat av kvalmen helt til uke 20 til tross for at jeg knasket kvalmestillende :( Håper du slipper lettere. Denne gangen begynte det å gå bedre rundt uke 14.

Ja man blir jo helt gal i hodet av det. Jeg er i uke 15 og har akkurat sluppet ut fra sykehuset hvor jeg har fått behandling fra uke 6. 9 uker med sykehus å veneflon og stikking og ting stikket inn her og der. Er jo veldig sengeliggende her hjemme og spent på hvordan jeg klarer meg. Men deilig å slippe sykehuset nå (forhåpentligvis). Har dere andre og vært innlagt? God bedring til alle!!

Jeg har vært innlagt, og tar fortsatt medisiner. Første dag med energi i dag, så deilig og håper det varer!! 12+3 i dag.

Jeg er i uke 14 og kvalmere enn noensinne.. Har jobbet fullt inntil nå, men nå
Skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare det mye lenger:(

Er fortsatt litt kvalm om dagen, men etter 3, 5 uker hjemme fra jobb startet jeg opp igjen den uka her. Jobber bare 60 % så foreløpig går det bra. Håper bare det ikke blir verre etter uke 12, syns så mange sier de blir så dårlig igjen da. Er 11+4 i dag.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

*sniker fra mai-14*

Anbefaler akupunktur! Jeg har selv hatt hyperemesis nå, men etter jeg begynte med akupunktur er jeg i det minste fungerede. Fremdeles mye kvalm, halsbrann og uggen, men jeg slipper ihvertfall spy døgnet rundt. Så anbefaler virkelig å teste det ut.

Samme her! Er 13 uker nå og ingen tegn til forbedring!

Får håpe vi alle snart blir bedre og kan kjenne på de "gode" månedene i 2. trimester :)

Er det sant at man blir mer kvalmen hvis man er gravid med to? Jeg går på ingefær tabletter og det hjelper meg og ta det verste av kvalmen. Greier å få i meg mat nå iallefall.

Er 12 uker imorgen og formen er skikkelig bånn i bøtta :( vært innlagt en gang allerede og har også vært det med de 2 andre svangerskapene. Gud å slitsomt og fortvilende det er å bare spy, spy og atter spy:( min form har vært litt opp og ned siden jeg ble lagt inn, men plutselig veldig dårlig forrige lørdag. Alt jeg gjør er en kamp da kroppen har null energi. Jeg har også funnet ut at enkelte matvarer må jeg faktisk holde meg unna. Kvalmestillende fungerer ikke overhodet. Har så lyst til å fungere igjen og håper dere alle snart blir friske og raske :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det sant at man blir mer kvalmen hvis man er gravid med to? Jeg går på ingefær tabletter og det hjelper meg og ta det verste av kvalmen. Greier å få i meg mat nå iallefall.

Jeg fikk beskjed om at når man går med 2 så blir gjerne symptomene sterkere. Har fått tidlig bekkenplager også så da er det vel noe i det kanskje.. :o

Back
Topp