KVALM :-O

Mars-boer

Flørter med forumet
Da har kvalmen kommet emoticoner bare 4 + 4.. Kjente så vidt anntydning i går, men i kveld har jeg kjent det veldig! Men jeg klager ikke  Mars-boeren er så etterlengtet at jeg kan ikke gjøre annet enn å smile, selv om jeg har mest lyst å spy emoticon

Hva med en tråd hvor vi kommer med tips mot kvalme?? For meg hjelper det å spise litt, samme sist jeg var gravid  Men siden jeg ikke kan spise HELE tiden, drakk jeg mye farris blandet med eplejuice, det funket helt supert! Ikke det beste jeg har drukket, men det hjelper iallefall.. Så i morgen må jeg dra på butikken og handle 

Heldigvis er jeg aldri kvalm om morgenen (var iallefall ikke det når eg var gravid med Mailén), og tyder på at det blir samme greia nå. men det kommer mer og mer utover ettermiddagen og kvelden.. Hva med dere andre jenter da?

Kjenner kvalmen sånn smått idag selv. 
Jeg som håpa jeg slapp unna eller hvertfall ikke fikk den helt enda hehe.
Når jeg gikk gravid med O-A så hjalp absolutt ingenting så jeg håper jeg klarer å finne noe denne gang 

foreløbi er jeg ikke kvalm, men kjente på lørdag og søndag at jeg plutselig ble kjempekvalm mitt på dagen,Akuratt som når blodsukkeret synker fort.. har ikke kjent noe etter det. Men fy så trøtt  jeg er !!

Jeg har begynt å kjenne det....allerede nå...
I går i butikken da jeg handlet, men da måtte jeg sikkert bare spise noe.
Og i dag tidlig da jeg sto opp, har spist som vanlig nå, men kjenner en rart følelse.

Jeg tar det imot med en smil på fjesen, men husker VELDIG godt gangene jeg var gravid med barna mine, da hadde jeg ekstrem graviditetskvalme, og var veldig syk...
Håper å slippe det nå!

HUFF og HUFF!!!
Eg håper eg slipper unna denne gangen! Eg bodde regelrett NEDE i doskålen 24 timer i døgnet frem til uke 19 forrige svangerskapet! Trodde eg skulle dø inne på det badet!
Eg sov der inne, spiste der inne og min reddende pepsi max hjalp meg gjennom dagene! Eg kom meg aldri over dørstokken før eg måtte snu og gå inn igjen i doskålen!
Så var like greit å campe der :)
Fy!!! Kjenner eg gruer meg til den kvalmen kommer, viss den kommer :P

Back
Topp