kvalm.no

*Josefine

Forelsket i forumet
Er snart 7 uker på vei og føler meg nesten konstant kvalm om dagene... Er eneste sympt.bortsett fra hyppig toalettbesøk og ømme pupper innimellom.
Merker jeg sliter på jobb..selv om jeg ikke spyr.. Prøver å småspise for å holde det i sjakk..

Andre som har det slik? Hvordan går det på jobb?

jeg har det på samme måte!! hater den kvalmen. 
Prøver å ikke småspise så mye, for jeg vil prøve å ikke legge på meg så mye. Sist svangerskap la jeg på meg 23 kilo!! 
På jobb går det egentlig greit, har det så travelt at jeg merker ikke til det. Det er værre i når jeg har fri, da sliter jeg, da er det mye værre..
Gleder meg til kvalmen er over!!

kvalm.no her også... Og omtrent alt jeg får i meg, kommer i retur.. Er litt kvalm når jeg våkner om mårra, men så går det over.. Men i det jeg tar første lille matbit, er resten av dagen satt.. 

Er lærer, og gleeeeeeder meg virkelig til å begynne med en ny uke i mårra... *grøss*

Slenger meg på her.. Enkelte dager er helt ekstreme.. Det som hjelper mye på meg er å drikke vann,men fersk sitron i.. Forrie svangerskap var jeg gal etter snop og junk food.. Men tanken på det nå, kan få meg til å kaste opp:-s  Jeg spiser masse frukt og friske ting:p Og spiser mindre posjoner, eller kommer det rett opp.. Men er fatisk ikke så gale dette svangerskapet som sist..Da kastet jeg opp i 4 mnd, så håper jeg slipper det denne gangen.. Faktisk verst når jeg er hjemme, av en eller annen rar grunn :P

Back
Topp