Kvalm morgen!

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Dagen startet alt for tidlig....

Skal jobbe på hovedkontoret i Oslo denne uka og måtte ta fly tidlig...

Alt gikk fint til baconpølse lukta slo mot meg på Flesland!! Hvem spiser baconpølse kl 0645?!?!

Hiv på litt bollelukt, så er kvalmen i gang..... Vel ombord i flyet nå, her har de IKKE spart på varmen for å so det sånn!! Kjenner dette kan bli en laaaaang dag....

Dagens (første) utblåsning:)
 
Åh, lykke til!
Her var jentungen syk når vi våknet, kjente det passet formen min bra så nå skal ta jeg jobbe hjemmefra.

Håper dagen din blir bedre!
 
Huff, det verste er når man får slike kvalmerier offentlig! Jeg tar meg selv i å bli ordentlig forbanna på alle som går forbi med røyken i hånda! :p De gjør det jo ikke for å plage nettopp meg fordi de vet at jeg er gravid og kvalm, jeg vet jo det, men likevel, da!! :p
 
Drikk vann hele tiden og litt frukt!
 
Vi har også kvalme i hus i dag, men dessverre mest fra gutten på 2,5 :/ han sover på sofaen nå etter en spyrunde over bøtta :(
 
Heldigvis er formen og humøret bedre nå!!

Er matlukten som trigger kvalmen for min del! Pølse lukt er blant verstingene!

Farris hjelper:)
 
Ugh! Haha, enig i at det er snålt å spise baconpølse på det tidspunktet. Kjæresten kom med Ritz til meg på senga i dag ... funker kjempebra. Både følelsen av å bli stelt med, og selve kjeksen. Jeg aner ikke hvordan han finner ut akkurat hva som skal til, er utrolig imponert. Men han røyker, det er ikke alltid så behagelig med den ånden ...
 
Back
Topp