Kvalm... Men sulten...

Bergensmamma35

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Kom med noen tips til hva jeg kan spise da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må bare spise det som faller meg inn der og da, uansett hvor merkelig det er. Siste måltidet mitt var et par biter jordbærgele ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg må spise det som passer der og da, hvis ikke er det stor sjangs for at d kommer opp :/
MEN tomatsuppe var fantastisk idag, og veldig greit når det kom opp :p ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Knekkebrød med pølse eller leverpostei med masse majones

Yoghurt

Chips (som i p.frites)

Fet og salt mat generelt

Samme her, dritkvalm men å spise er det eneste som hjelper hvis ikke kjennes det ut som det er like før spyinga starter. Knekkebrød eller nystekte speltboller er hverdagskost her... Middag så er det fisk det går i, superhekta. Laks og fiskebolller med bacon, naaam

Jeg sliter også med kvalme.. Men nudler og suppe har jeg faktisk klart å holde på ;)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Samme her, dritkvalm men å spise er det eneste som hjelper hvis ikke kjennes det ut som det er like før spyinga starter. Knekkebrød eller nystekte speltboller er hverdagskost her... Middag så er det fisk det går i, superhekta. Laks og fiskebolller med bacon, naaam

Ææææsj laks :P (elsker det normalt). Bare tanken på laks får meg til å spy.. Vi snakka om det istad og jaggu fløy jeg på do :P

Knekkebrød med pølse eller leverpostei med masse majones

Yoghurt

Chips (som i p.frites)

Fet og salt mat generelt

Det er stort sett det som går ned her også... Tenker på majones nesten hele dagen, sånn var det sist også. Sto opp på natta for å spise knekkebrød med majones og servelat. Har faktisk ikke spist det igjen før jeg ble gravid igjen nå.

Det som fungerer godt for meg er riskaker, yoghurt (ikke søt som melonyoghurt, men litt mer syrlig som skogsbæryoghurt), frukt, nudler, lyst brød, avokado, fiskeboller, supper, polarbrød (fullkorn)

Back
Topp