kvalm, kvalm og atter kvalm...

juninurk

Blir kjent med forumet
Huff, skulle aldri sagt at eg ikkje har noon symptomer denne gonga.. Kvalmen har komme sigande dei siste dagane, og slo i går inn for fullt.. Så no sitt eg her og spyr.. Vetlo kryp rundt på golvet... Blir det som sist, så kan eg sjå fram til seks veker til med spying og kvalme.. Huff, det skal bli noko lange veker med ei lita som krev ein del... Har så dårlig samvittighet for lillemor... Men er desverre ikkje så mykje eg kan gjera med det... Skal til legen i dag, så då vert eg nok sjukemeldt, det hjelper i allefall litt på..

Huff da ,det er ikke bra. lykketil hos legen , det er i allfall bedre å være hjemme når det står på for fult. Håper det gir seg tidligere denne gangen da....

Huff, vet hvordan du har det!! Håper kvalmen bare er innom en lite tur, og drar igjen snaart!!

huff det er ikke godt å være kvalm. Er det selv nå, har ikke kastet opp ennå, men det kommer vel det også.

Jeg signerer dere. Er kvalm store deler av døgnet, men kaster ikke opp enda. Synes egentlig at det er greit at jeg har symptomene så vet jeg iallefall at hormonene styrer rundt i kroppen ;)

Ja, håper virkelig det gjer seg snart.. Blei sjukemeldt ei veke og skal prøve med postafen tbl, for å sjå om det har noen virkning.. For sånn som det er no blir det lite søvn og nesten ingen mat.. Og det blir veldig slitsomt i lengden... Noen som har prøvd postafen(reisesjuketbl) mot kvalme før??

uff, håper du kommer deg:/<3 Ikke noe godt å gå rundt slik:(

Her kom også kvalmen for fullt for noen dager siden. Er kvalm stortsett hele dagen :S Har ikke kastet opp enda,men kan brekke meg.Usj!

Her har også kvalmen kommet for fullt! Jeg kaster opp 2-3 ganger om dagen og klarer ikke få i neg noe mat! Hvis det skal bli sånn her kan jeg jo få det artig fremover.. Er bare 4+1 nemlig! Så den kom skrekkelig fort :(

Eg må berre nett sei eit lite hurra.. Nesten som eg ikkje tørr, men Postafenen funka.. Her sitt eg med frokosten min, nesten kvalmefri.. Og har ikkje vore våken i natt pga kvalme.. Er så glad, men tørr ikkje håpe for fort...

Eit lite sukk fordi eg las på brukerveiledningen i går at den ikkje skal brukes av gravide og ammande.. Og eg er jo både gravid og ammande. Men fekk den jo av legen, og gav beskjed om begge deler. Det står og foøvrig og at ein ikkje skal bruke den om ikkje det er nødvendig og etter avtale med lege...

juninurk skrev:
Eg må berre nett sei eit lite hurra.. Nesten som eg ikkje tørr, men Postafenen funka.. Her sitt eg med frokosten min, nesten kvalmefri.. Og har ikkje vore våken i natt pga kvalme.. Er så glad, men tørr ikkje håpe for fort...

Eit lite sukk fordi eg las på brukerveiledningen i går at den ikkje skal brukes av gravide og ammande.. Og eg er jo både gravid og ammande. Men fekk den jo av legen, og gav beskjed om begge deler. Det står og foøvrig og at ein ikkje skal bruke den om ikkje det er nødvendig og etter avtale med lege...

Jeg fikk ikke postafen da jeg gikk gravid sist, pga mulige bivirkninger. Men jeg vet av mange som har fått det. Bare ikke bruk det mer enn strengt tatt nødvendig, så går det sikkert greit. Legen hadde ikke gitt det til deg ellers. Jeg hadde en i overkant idiotisk lege.

Back
Topp