Kvalm - jobb

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Da har kvalmen tatt meg for fullt, og jeg sitter nå på jobb pg skal prøve iløpet av formiddagen å få i meg litt ritz-kjeks er planen... svimmel og hodepine har jeg ogaå hatt/vært siste dagene, bra jeg skal til legen på mandag så jeg får sjekket blodtrykk. Kaster ikke opp enda,men regner med kommer..

Hadde hypermesis med de to tidligere, og var innom sykehuset flere ganger for oppvæsking.. men kjennet også på en glede oppi denne kvalmen, for kvalmen er mitt sikreste symptom ♡
 
Hadde også hyperemesis. Hadde en SA i uke 9 før denne spira,da var kvalmen så ille at alt jeg tenkte på var negative‍♀️ Førstemann hadde jeg så ille hyperemesis at jeg ble innlagt med væskebehandling og kvalmestillende. Varte helt til fødsel.. Håper jeg slipper dette denne gangen. Mye man glemmer.. Hvor langt er du på vei? Sitter bare å venter på kvalmen som skal kaste seg over meg Med grøss og glede❤️
 
Hadde også hyperemesis. Hadde en SA i uke 9 før denne spira,da var kvalmen så ille at alt jeg tenkte på var negative‍♀️ Førstemann hadde jeg så ille hyperemesis at jeg ble innlagt med væskebehandling og kvalmestillende. Varte helt til fødsel.. Håper jeg slipper dette denne gangen. Mye man glemmer.. Hvor langt er du på vei? Sitter bare å venter på kvalmen som skal kaste seg over meg Med grøss og glede❤️
Jeg er 5+0 idag.. har ikke kjent noe til den tidligere,så den kom som et smell idag.. hadde også en SA før denne spira i uke 8, var da ikke kvalm,kun litt uggen.. :/
 
Back
Topp