Kvalm = jente. Ikke kvalm = gutt.

YouNameIt

Elsker forumet
Lurer på om det stemte hos dere som allerede har født? :)
Fram til no har jeg vært småkvalm om morgenen og kvelden, men ofte trøtt og giddeløs. Er veldig nysgjerrig på om myten stemte hos dere, fordi jeg håper på en gutt selv om jeg ønsker begge kjønn hjertelig velkomne <3

Har dere flere linker som "spår" fram kjønn? :)

Var ikke kvalm i det heletatt sist gang og fikk ei jente.
Denne gangen er jeg ganske kvalm store deler av dagen, så blir spennende å se om det blir jente eller gutt nå:)

Tror ikke dette stemmer,da jeg vet om mange eksempler som går imot denne myten!! Veldig mange:)

jeg var skikkelig kvalm og trøtt og sliten og fikk gutt sist!!

Jeg var ikke noe særlig kvalm forrje gang, bare et par morgener jeg ikke spiste frokost. Og jeg fikk jente, så for min del stemmer ikke denne teorien :)

Jeg har liksom vært småkvalm hele tiden, hver gang jeg har vært gravid, men spyr veldig veldig sjeldent..
Sist fikk jeg gutt :) Denne gangen håper jeg på jente, selv om en gutt er like velkommen :D

En venninne av meg har 3 unger, og mener motsatt... hehe

Forrige gang var jeg lite kvalm, hadde en liten periode rundt uke 8 bare. Det ble en gutt :-)
Denne gangen har jeg vært mer kvalm, men jeg tror det er gutt nummer to. Blir spennende å se!

Tror egentlig dette er veldig forsjellig.
Når eg fikk gutt var eg veldig kvalm med mye oppkast fra uke 5-14, ble litt betre etter det.Når eg fikk jente ble eg kvalmen frå uke 9, kasta opp mye til uke 15 og var stort sett  kvalmen og svimmel resten av svangerskapet. Så eg var verre når eg fikk jenta.
Bler spennende å se hva vi får denne gangen.

det er helt tilfeldig og har ingen sammenheng.

jeg hadde hyperemesis sist og fikk en gutt forresten 

var kjempe kvalm de føste 14ukene, hele dagen, brakk meg opp til 11ganger om dagen. Ble gutt på meg :)

Her stemte det faktiskOg virker som dette svangerskapet er likt foreløpig, så spent på om det blir en gutt til!

Jeg var veldig lite kvalm sist svangerskap, eneste var at jeg var kjempetørst når jeg våknet om morningene. Drakk masse vann, og det kom rett opp igjen. Men det varte gjerne en uke eller to. Bortsett fra det var jeg ikke kvalm. Jeg fikk gutt. Så for min del stemte gjerne den myten litt ja. 

Var stupkvaled ed oppkast med begge to, men jeg var værre med jenta enn gutten. Gutten = spydde fra uke 5 - 19...pause til uke 32 og så på ann igjen til dagen han kom:/ Jenta = spydde fra uke 6 til dagen hun kom. grøss, har mye å se frem til ;) :S

jeg var veldig sliten og kvalm i begge de to andre svangerskapene mine og jeg fikk to gutter.. ikke så kvalm nå kun litt først på morran så litt spent på om det blir jente denne gangen:)

Jeg var ikke særlig kvalm sist... Og jeg fikk en gutt! :-)

Jeg var kvalm når jeg gikk med første, og det ble gutt :-)

Lite kvalm sist, merket ikke at jeg var gravid før 12 uker, samme hittil egenlig.. :)

Back
Topp