Kvalm igjen

Lillemoren*

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei, jeg har hatt veldig kvalme fra starten av svangerskapet til ca uke 12. Nå har jeg vært kvalme fri i 3-4 uker, men i dag ble jeg akutt dårlig igjen, måtte gå hjem fra jobb og orker bare å ligge på sofaen. Usikkert på om det er omgangssyke som er på gang, eller om det er kvalmen som er tilbake. Er det mulig å bli dårlig igjen nå? Noen tanker?

Jeg har også hatt det sånn, tror det er fordi jeg er så sliten og at det er kroppens måte å få meg til å slappe av :bored: Er jo også omgangssyke ute og går, så kan være det og, men pleier å bli dårligere av den enn hva jeg er nå.

Jeg har også hatt det sånn, tror det er fordi jeg er så sliten og at det er kroppens måte å få meg til å slappe av :bored: Er jo også omgangssyke ute og går, så kan være det og, men pleier å bli dårligere av den enn hva jeg er nå.
Ja, det høres ut som en bra teori:happy: er litt bedre i dag etter to dager hjemme fra jobb, så kanskje jeg bare trengte litt ro;) har ikke kastet opp, så virker ikke helt som omgangssyke nei, da er jeg alltid veeeldig dårlig. Eneste som minner om omgangssyke er at jeg har hatt skikkelig mageknip, men mulig det er fordi jeg ikke klarer å spise :confused005

Back
Topp