Kvalm igjen...

Bruspulver

Forelsket i forumet
Jeg har nå kommet til uke 18 og de siste dagene har jeg begynt å bli kvalm igjen på kvelden.
Flere som har kvalme som kommer og går?

De dagene jeg spiser dårlig er kvalmen tilbake, men om jeg spiser ofte så holder jeg den vanligvis unna. Alltid litt kvalm når jeg våkner da.

Jepp, den kommer og går fremdeles. Spesielt siden jeg er ekstremt sulten, må spise minst hver 1,5 time for å ikke bli uggen. Merker at jeg er mer kvalm på morgenen og ut på ettermiddagen, også på dager hvor jeg er sliten. Bahhhh, gleder meg sånn til det blir helt borte :banghead::depressed:

Ja, blir kvalm på kvelden og/eller ettermiddag et par ganger i uka :wtf: Men heldigvis ikke så ille som for en mnd siden ❤️

Hvis jeg ikke spiser regelmessig så blir jeg veldig uvel.. Så trykker i meg mat hver 2 T.

Må kanskje bare belage meg på at det er sånn. Søren, jeg var så ferdig med kvalme
Jeg våkner heldigvis i storform, det er ettermiddagene som er værst. I går spiste jeg h er le tiden. Hjalp mens jeg spiste, men ble kvalm med en gang jeg ikke gjorde det. Var ikke forberedt så det ble kaker, kjeks, bananer og sjokolade :laughing002:icescream

Fremdeles kvalm, sånn ca hele dagen. Men ikke så mange ukontrollerte spyinger nå. Nå har jeg mer kontroll på dem :hilarious: Og spyr mindre. Det er bra. Klarer å spise litt innimellom, men det krever mye stillesitting etterpå. Og det er svært begrenset hva jeg klarer å spise, og drikke. Viktig å spise akkurat når jeg kjenner en viss sult. Er også avhengig av å ikke ha noe særlig smak i munnen og det går hardt utover tannkremen til de små. Skyller med den og vann, for da er det veldig mild smak..

Back
Topp