Kvalm igjen

Hoppidansi

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
September To Remember 2022
Er i uke 33 nå og de siste dagene har kvalmen kommet tilbake, noe som tærer på matlysten. Sliter også med svimmel/ørhet og hetetokter:hungover:

Noen andre som opplever det samme?:confused:

32+6 i dag og kjenner til alt untatt kvalmen(enda)! Håper jeg slipper det styret der igjen, fikk nok de 4 første mnd av svangerskapet :depressed:

Godt jeg ikke er alene! Sleit med kvalme de fire første mnder jeg og. Så glad når det endelig ga seg, så kommer det jammen meg tilbake :yuck:

Godt jeg ikke er alene! Sleit med kvalme de fire første mnder jeg og. Så glad når det endelig ga seg, så kommer det jammen meg tilbake :yuck:
Uff utrolig slitsomt! Men kan det være noe som går kanskje? Hørt det er flere med oppkast syke nå, kanskje det går over for deg snart! Lov å håpe hvertfall:D

Hadde en periode på den tiden jeg også. Skikkelig kjiipt!

Samme her. Var sånn med nr også...

Med nr 1 kasta jeg opp også . Ikke kommet dit enda .

Jeg har hatt noen kvalmeøyeblikk, men ikke på langt nær sånn det var frem til uke 16. Altså ingen oppkast (bortsett fra en runde med omgangssyke i jula).
Men det er ikke helt uvanlig med sure oppstøt (litt trangt nå!), og hvis man ikke får spist jevnlig, kan man vel fort føle seg litt uvel. Hva er det som evt trigger det hos dere?

Jeg er ikke kvalm, men kan være litt uvel innimellom. Tror det har noe med leie til babyen å gjøre. Hun trykker på noe noen ganger som gjør meg uvel.

Er i uke 34+0. Har de siste ukene plutselig fått kvalme kastet over meg, men det er heldigvis ikke konstant. Kommer ofte etter mat :happy:

Jeg har hatt noen kvalmeøyeblikk, men ikke på langt nær sånn det var frem til uke 16. Altså ingen oppkast (bortsett fra en runde med omgangssyke i jula).
Men det er ikke helt uvanlig med sure oppstøt (litt trangt nå!), og hvis man ikke får spist jevnlig, kan man vel fort føle seg litt uvel. Hva er det som evt trigger det hos dere?
Her trigget stress kvalme og oppkast:hungover: Om jeg har sovet dårlig (som jeg nå gjør hver natt egentlig...) og samtidig må opp tidlig for å hjelpe med påkledning, matpakkesmøring og kjøring til skole og bhg... ja, da står jeg som oftest over doskåla på mårran :dead: Kjenner jeg har hyppigere sure oppstøt oxo, så tar ganske jevnlig novoluzid. Den hjelper med en gang gudskjelov :happy:

Back
Topp