Er i uke 33 nå og de siste dagene har kvalmen kommet tilbake, noe som tærer på matlysten. Sliter også med svimmel/ørhet og hetetokter
Noen andre som opplever det samme?
Noen andre som opplever det samme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff utrolig slitsomt! Men kan det være noe som går kanskje? Hørt det er flere med oppkast syke nå, kanskje det går over for deg snart! Lov å håpe hvertfallGodt jeg ikke er alene! Sleit med kvalme de fire første mnder jeg og. Så glad når det endelig ga seg, så kommer det jammen meg tilbake
Uff utrolig slitsomt! Men kan det være noe som går kanskje? Hørt det er flere med oppkast syke nå, kanskje det går over for deg snart! Lov å håpe hvertfall
Her trigget stress kvalme og oppkast Om jeg har sovet dårlig (som jeg nå gjør hver natt egentlig...) og samtidig må opp tidlig for å hjelpe med påkledning, matpakkesmøring og kjøring til skole og bhg... ja, da står jeg som oftest over doskåla på mårran Kjenner jeg har hyppigere sure oppstøt oxo, så tar ganske jevnlig novoluzid. Den hjelper med en gang gudskjelovJeg har hatt noen kvalmeøyeblikk, men ikke på langt nær sånn det var frem til uke 16. Altså ingen oppkast (bortsett fra en runde med omgangssyke i jula).
Men det er ikke helt uvanlig med sure oppstøt (litt trangt nå!), og hvis man ikke får spist jevnlig, kan man vel fort føle seg litt uvel. Hva er det som evt trigger det hos dere?