Kvalm igjen?

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Nå er jeg 18+4 og har ikke vært kvalm på snart 5 uker. Neste uke skal jeg begynne på fulltid på jobb og hadde håpet å jobbe fullt helt frem til ferien i juli.
Så i går kveld ble jeg slapp, og ble bare nøtt til å legge meg med gutten når han la seg, selv om vi hadde besøk på hytta.
I morges våknet jeg og var såååå sulten (hadde ikke spist noe siden kl 18 kvelden før) så skyndet meg opp og spist knekkebrød. Etterpå følte jeg meg kvalm bra lenge selv om jeg spist både knekkebrød og kakskiver, men tvang meg med besøket ned til kaia og fisket krabbe/slappet av en stund. Tilslutt måtte jeg opp og legge meg allikevel og sov i to timer.
Våknet kjempesulten og følte meg bedre etter vi spist lunsj. Nå 2-3 timer etterpå kom kvalmen over meg igjen og jeg begynner å bli nervøs at den er tilbake igjen!? Jeg trodde den va bort når man ble bra etter 12 uker?
Fler som plutselig blitt dårlig igjen?

Jeg har vært fin en stund for å bli kvalm i noen dager igjen. Har nå vært i grei form i godt over en uke, bare for å kaste opp frokosten i dag morges....Så ja, den kan nok komme og gå....

Jeg har fått tilbake litt kvalme nå i uke 22. Ikke verre enn at jeg kan leve med det, men ganske unødvendig

Er veldig opp og ned her og, 19+2 i dag. I går var en elendig dag, i dag bittelitt bedre. Men har vært konstant kvalm siden uke 9 da.

Jeg har vært fin en stund for å bli kvalm i noen dager igjen. Har nå vært i grei form i godt over en uke, bare for å kaste opp frokosten i dag morges....Så ja, den kan nok komme og gå....
:( det var ikke noe særlig å høre... Håper både du og jeg blir i bedre form snart igjen!

Jeg har fått tilbake litt kvalme nå i uke 22. Ikke verre enn at jeg kan leve med det, men ganske unødvendig
Hehe, det var bra sagt. Det ER helt unødvendig! :P Kunna vi ikke fått følt oss bra nå da i midten-tiden? Er det ikke nok med kvalmen vi hadde i starten liksom? :P

Er veldig opp og ned her og, 19+2 i dag. I går var en elendig dag, i dag bittelitt bedre. Men har vært konstant kvalm siden uke 9 da.
Huff stakker :( det må være helt forferdelig! Jeg husker så gla jeg var i uke 15 når jeg innså at det gått flere dager uten kvalme, selv om det tok over en uke før jeg begynt å tro på at kvalmen virkelig va bort!
Er du så dårlig at du må legges inn for væske-påfyll eller får du i deg mat og drikke om dagene?

Huff stakker :( det må være helt forferdelig! Jeg husker så gla jeg var i uke 15 når jeg innså at det gått flere dager uten kvalme, selv om det tok over en uke før jeg begynt å tro på at kvalmen virkelig va bort!
Er du så dårlig at du må legges inn for væske-påfyll eller får du i deg mat og drikke om dagene?
Får i meg tilstrekkelig med mat og drikke - heldigvis! Men håper det gir seg snart, for det er veldig utmattende å være konstant kvalm og uggen i formen..

Får i meg tilstrekkelig med mat og drikke - heldigvis! Men håper det gir seg snart, for det er veldig utmattende å være konstant kvalm og uggen i formen..
Å ja!! Jeg sov mye i den perioden husker jeg. Det eneste som hjalp :( men våkna skrubbsulten -og kvalm, så gleden var kortvarig :( :(

Å ja!! Jeg sov mye i den perioden husker jeg. Det eneste som hjalp :( men våkna skrubbsulten -og kvalm, så gleden var kortvarig :( :(
Ønsker meg søvn og hvile, men med en 1-åring og en 2-åring er det bare å drømme om:p Men, men.. Vet jo av erfaring at alle plager gir seg med en gang baby er født, og "heldigvis" varer svangerskap bare en kort periode av livet:)

Huff og huff :( det skal ikke være enkelt å være gravid!!
Kvalmen fortsatte hele helgen for min del så blir hjemme fra jobb imorgen. Det verste syns jeg er at man er hungrig men klarer ikke spise/har ikke lyst på noe.
Eneste jeg får i meg når jeg er kvalm er frukt og juice :( men det er vel bedre enn inget....

Er også kvalm igjen! Veldig vanskelig å planlegge samt lage mat når man helst vil være så langt unna kjøkkenet som mulig :(

18+5 å kvalmen er tilbake , men ikke like stor grad som den var i begynnelsen .

Jeg var dårlig i helge, og tok sykedag på mandag bare for å hvile meg, men da passet sønnen på å ha feber på morgonen (noe han aldri har!) så isteden for å ta det rolig i hele dag ble det å leike med en svært aktiv 3-åring fra 08 til 20... Heldigvis va formen bedre og nå er jeg tilbake til normalen :D håper virkelig det holder i seg nå!

Back
Topp