Kvalm igjen.

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Nå har kvalmen vært borte i snart 6 uker, men nå ser det ut til den er tilbake igjen. Vært kvalm og oppkast siden torsdag. Noen andre som har blitt dårlige igjen? Går det fort over?

Nå har kvalmen vært borte i snart 6 uker, men nå ser det ut til den er tilbake igjen. Vært kvalm og oppkast siden torsdag. Noen andre som har blitt dårlige igjen? Går det fort over?
Eg blir det om eg stresser om morgningen og om eg dusjer uten å ha spist først .. E heilt pyton, var kvalm dei 12/13 første vekene , så ga det seg .. Tok seg opp igjen i veke 20/21... :( men, heldigvis ikkje kvar dag, og ikkje alltid eg spyr ;)

God bedring , håper da går øve fort ;)

Jeg blir bare dårlig om jeg stresser, blir varm eller har dusjet.. Da er det oppkast og kvalme.. :/

Håper du slipper å ha kvalme så lenge.. Er ikke noe særlig å få det tilbake nå da.

Samme situasjoner her, så da er det nokså normalt :-/ spesielt i dusj situasjon, lukten av såpene, håndsåpe, skynde meg om morgenen :-( usj

Jada her er også kvalme tilbake for fult etter en liten pause på en ukes tid..blæh..

Når eg må ut dørene før kl 7 på morningen og sambo sitter på do før eg har fått gått ut blir eg kvalm.. Tåler heller ikke duften av nytraktet kaffi før kl 7 på morningen!!

Eg blir det om eg stresser om morgningen og om eg dusjer uten å ha spist først .. E heilt pyton, var kvalm dei 12/13 første vekene , så ga det seg .. Tok seg opp igjen i veke 20/21... :( men, heldigvis ikkje kvar dag, og ikkje alltid eg spyr ;)

God bedring , håper da går øve fort ;)

sånn er det til meg også... kjedelige greier, trodde jeg var ferdig spydd...

Kvalmen er tilbake... Som noen av dere skriver så er det visse lukter som setter den i gang. I tillegg er jeg veldig kvalm om det går for lenge uten mat. Og når jeg våkner på nettene slik som nå. Har nesten en slik betent følelse i magesekken av og til og. Andre som har det i tillegg?

Når eg må ut dørene før kl 7 på morningen og sambo sitter på do før eg har fått gått ut blir eg kvalm.. Tåler heller ikke duften av nytraktet kaffi før kl 7 på morningen!!
Kjenner meg igjen der, mannen går på jobb i 6 tiden å trakter kaffe først. Så det lukter kaffe i hele huset når jeg våkner.

Du er ikke alene nei. Blir kvalm hvis jeg har fått for lite søvn, dusjer før frokost, det er for varmt, jeg stresser, osv. Veldig kjedelig ettersom jeg var forberedt på å slippe kvalmen når den ga seg i uke 16.

Kvalmen er tilbake... Som noen av dere skriver så er det visse lukter som setter den i gang. I tillegg er jeg veldig kvalm om det går for lenge uten mat. Og når jeg våkner på nettene slik som nå. Har nesten en slik betent følelse i magesekken av og til og. Andre som har det i tillegg?
Det hender jeg står opp og tar en skive om natten for å unngå den vemmelige intense sultfølelsen som kanskje du synes kjennes ut om "betentfølelse"? for DA blir jeg vertfall kvalm.

Back
Topp