Kvalm igjen? :s

junibebi89

Gift med forumet
Plutselig i dag våkner jeg kvalm igjen? Det er lenge siden sist... kanke huske sist faktisk.. så rart? Kan det være noe jeg har spist? Spiste risotto middag i går med varmebehandlet parmaskinke, erter og parmesan.. men sto opp en ekstra gang kl 00 og spiste hele 3 brødskiver! Kanskje derfor?..

Er i uke 22.. 21+2 ..
 
Blir kvalm og brekker meg innimellom fremdeles... Enten fordi jeg hoster, er tett i nesen, er sulten, dårlige lukter.....
 
Er også blitt kvalm igjen plutselig! Lurte nesten på om svangerskapskvalmen hadde kommet tilbake! Er i tillegg maks sliten og trøtt for tida. :/ Og halsbrannen har meldt seg for fullt. Er 21+2 idag
 
Det er sikkert bare et tilbakefall:) rundt uke 18—19 hadde jeg noen dager jeg var skikkelig ordentlig kvalm igjen, men det gikk over:)
 
Off.. synes det var litt tidlig å evt få det tilbake allerede nå.. de sier jo det kan komme tilbake i siste trisemester men det er fortsatt en god stund igjen til.. :$
 
Ah.. håper det også virkelig bare er et tiøbakefall.. som går over..
Ja.. Du må nesten bare vente og se:/ her håper jeg det ikke kommer tilbake, haha. God bedring:)
 
Jeg og våkner av og til kjempe kvalm på natta. Driver og lurer på om det ikke kommer av den blodåren(som jeg ikke husker hva heter) som blir litt klemt, for det pleier og gi seg en stund etter at jeg har endret sovestilling:)
 
Jeg og våkner av og til kjempe kvalm på natta. Driver og lurer på om det ikke kommer av den blodåren(som jeg ikke husker hva heter) som blir litt klemt, for det pleier og gi seg en stund etter at jeg har endret sovestilling:)

Hmm ja.. kan være så mye rart! Gud av meg :$
 
Vært kvalm den siste tiden jeg og :(

Åh koselig å være flere <3 selv om det er så kjipt for deg også! :(. Hvor lenge har du hatt det? :(. Synes det er så rart det plutselig kommer tilbake! Er jo mange uker siden sist:.( trodde jeg var ferdig med det :(
 
Åh koselig å være flere <3 selv om det er så kjipt for deg også! :(. Hvor lenge har du hatt det? :(. Synes det er så rart det plutselig kommer tilbake! Er jo mange uker siden sist:.( trodde jeg var ferdig med det :(
Det har vært hver dag siden tirsdag. Husker den kom tilbake igjen forrige svangerskap også, men det var mye senere, rundt uke 30 kanskje.
 
Det har vært hver dag siden tirsdag. Husker den kom tilbake igjen forrige svangerskap også, men det var mye senere, rundt uke 30 kanskje.

Ja og det har jeg lest at det er vanlig at man får det tilbake i siste trisemester, men hva skjer med nå?? :$. :(
 
Her kommer og går kvalmen hele tiden:) Tror ikke det er så uvanlig!

Kaster heldigvis mye mindre opp når jeg først blir kvalm:)
 
Vi får holde sammen vi spyere og kvalmere :p uff hehe <3. Jeg var kvalm hele natten og, også ga det seg kl 0600! Da fikk jeg sove noen få timer endelig. Når jeg våknet hadde jeg fått den plopp store magen jo! Og babyen sparker mer og hardere :) :$ hmm kanskje kvalmen kom av at alt vokste..
 
Vi får holde sammen vi spyere og kvalmere :p uff hehe <3. Jeg var kvalm hele natten og, også ga det seg kl 0600! Da fikk jeg sove noen få timer endelig. Når jeg våknet hadde jeg fått den plopp store magen jo! Og babyen sparker mer og hardere :) :$ hmm kanskje kvalmen kom av at alt vokste..

Syns det er deilig at kvalmen ikke er konstant lenger! Nå har jeg mange flere dager som er gode enn dårlige. Fortsatt er kvalmen verst om kvelden og natta.
Tar Postafen de kveldene jeg kaster mye opp, utelukkende for å få sove så jeg kommer meg på jobb neste dag:)
Merker at kvalmen henger sammen med at jeg er sliten!

Må snart gi meg med kvalmestillende, de fleste skal ikke tas i tredje trimester:)
 
Syns det er deilig at kvalmen ikke er konstant lenger! Nå har jeg mange flere dager som er gode enn dårlige. Fortsatt er kvalmen verst om kvelden og natta.
Tar Postafen de kveldene jeg kaster mye opp, utelukkende for å få sove så jeg kommer meg på jobb neste dag:)
Merker at kvalmen henger sammen med at jeg er sliten!

Må snart gi meg med kvalmestillende, de fleste skal ikke tas i tredje trimester:)

Åh sier du det, trodde det meste var ok av medisiner så seint ut..

Men virker som du har det litt bedre nå ja det er godt å høre:). Og at du har funnet ut noe som funker for deg slik at du skal kunne fungere og tom jobbe! Flink du er:).
 
Back
Topp