Kvalm igjen...er det pga voksende livmor?

Saltsilda

Betatt av forumet
Nå har jeg hatt et par uker der formen har vært på topp, ikke vært fullt så trøtt og hjertelyden har vært lett å finne. Helt nydelig!
Men nå er jeg jaggu kvalm igjen, og har en masse ubehag i magen på andre dagen. Sikkert slike ligamentgreier..tipper jeg..hjertelyden er der, så det virker som at minien har det fint.
Er det flere som opplever at kvalmen henger litt sammen med ligamentvondter? (ligamentbånda er de som holder livmora på plass, og de strekkes og tøyes litt i rykk og napp og det gjør at noen får forbigående vondter)

Det begynte hos meg for noen dager siden. Strekker som bare det og er skikkelig ubehagelig til tider.. Men har vært hos jm idag, og hjertelyden var fin. Er nok bare strekksmerter, ja.

Hvor langt er du på vei? Her har det også kommet og gått litt.. jeg er 12+1 idag, og har lest om at det meste av plagsomme symptomer skal slippe taket nå ..men idag strekker det og er ganske ubehagelig..litt uggen er jeg og..hmm...men det er vel normalt at det kommer og går litt... :)

Hvor langt er du på vei? Her har det også kommet og gått litt.. jeg er 12+1 idag, og har lest om at det meste av plagsomme symptomer skal slippe taket nå ..men idag strekker det og er ganske ubehagelig..litt uggen er jeg og..hmm...men det er vel normalt at det kommer og går litt... :)

Det er nok pga graviditeten! ;-)))

He he, garantert pga graviditeten ja! :p Men det jeg eeegentlig lurte på var da altså om det er andre som opplever kvalmen stort sett samtidig med ligamentsmertene..?

Back
Topp