Kvalm i alle svangerskap?

Lurer på det samme :p
 
Vært kvalm med begge to MEN kvalmen va ikke like intens med nr to som nr 1☺️
 
Kvalm begge ganger men har ikkje vert like dårlig med nr 2
 
Var ikke kvalm med nr 1. Er kvalm nå :p
 
Var mindre kvalm med nr to :) Da var det kun litt på kvelden i et par uker. Med første kunne det være hele dagen, i flere uker + at jeg ikke hadde matlyst. Forskjellig kjønn.
 
Mye verre med nr 2 :p
 
Mint like ille med nr to. Nå er det jenter jeg har gått med, så vet jo ikke om jeg hadde vært mindre dårlig med gutt:)
 
Kvalm hele svangerskapet untatt 4 uker med gutten min. Spydde mye.

Denne gangen har jeg passert de ukene jeg slapp kvalmen sist. Vært mer kvalm men spydd mindre. Venter jente denne gangen.

Presset meg mer med første så kan ha noe med mer oppkast men ikke godt å si
 
Nr 1 (gutt) var litt uggen på badet en morgen i uke 7, og trodde jeg skulle kaste opp..:hilarious: Thats it!

Nr 2 (gutt) kvalm 24/7 igjennom hele svangerskapet :hungover::hungover::hungover:. Fikk ikke sove om natta til tider for det var så ille:shifty:

Spent på hva nr 3 vil by på :joyful:
 
Mye mindre kvalm med nummer to, med førstemann kasta jeg opp nesten hver dag, Nes nummer to kasta jeg ikke opp.
 
Nr 1: (jente) ekstremt kvalm døgnet rundt uke 5 til 15++
Nr 2: (jente) levelig, middels kvalm ettermiddag/kveld fra uke 10 til 14.
Nr 3: ekstremt kvalm fra uke 5 og vet ikke hvor lenge det vil vare (er bare 10 uker på vei nå)
 
Ikke kvalm med nr 1, men veldig kvalm med nr 2 og ekstremt kvalm med nr 3. Heldigvis ferdig nå. Det blir ikke en nr 4 :yuck:
 
Kjempekvalm med nr 1 - gutt
Ikke noe kvalm med nr 2 - jente
 
Hyperemesis med begge to, men litt mildere med nr 2 (gutt) , da ble jeg akutt kvalm og kastet opp, så gikk det kanskje en halvtime før jeg ble akutt kvalm og kastet opp osv osv døgnet gjennom.. med nr1. Var jeg steinkvalm fra uke 6, kastet opp ca 20-30 ganger i døgnet i 5mnd , fikk ikke i meg noenting :blackeye:
Spent på tredjemann hvis jeg er så heldig p bli gravid igjen:angelic:
 
Back
Topp