Kvalm! For n'te gang..

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Jeg er så kvalm om dagen, og nå er det 24 timer i døgnet føler jeg! I natt var jeg våken halvannen time hvor jeg bare lå å svelget i håp om å ikke kaste opp. Noen som har råd, jeg prøver de med glede!

Ingefær, ha rikelig med fersk ingefær i vann og kok, la det stå en god stund så du får en sterk blanding, selv blir jeg kvalm av ingefær te etter å ha drukket masse ingefær med de to første, nå minner det meg om å være kvalm :P
ellers er det å prøve seg frem med mat, litt og litt, bestemte typer mat som hjelper/fremprovoserer kvalme osv. Denne gangen gikk jeg til akupunktur uten at jeg vet om det hadde noen effekt.
Er pyton å gå å være så kvalm, håper du finner noe som hjelper snart.

Huff! Jeg var kvalm de 23 første ukene.. Her gikk det i loff (og annen lett fordøyelig mat) ritz-kjeks og annen salt kjeks hjalp:) Og å ligge høyt med beina:P
God bedring!:)

Nå har jeg prøvd å være litt obs på hva jeg spiser, men jeg føler at det ikke er noe "mønster" i når det kommer for å si det slik. Denne kvalmen er annerledes enn den jeg hadde de første mnd... Har innfunnet meg med at jeg får prøve å ta hensyn i matveien, og resten av kvalmen bare får være der til jeg er ferdig med dette svangerskapet.. ;)

Kvalmen kan også komme pga du er sliten, eller stress. Siden du nevner at det føles annerledes.

slet selv med oppkast daglig til uke 23, og 3-5 dager i uka enda...

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Kvalmen kan også komme pga du er sliten, eller stress. Siden du nevner at det føles annerledes.

Må sitere halt0 her, jeg blir også kvalm hvis jeg gjør litt for mye eller stresser en dag, prøv om du kan ta det helt med ro noen dager og se om det kan hjelpe :)

Back
Topp