Kvalm ? flere

eiamor

Flørter med forumet
Trodde seriøst ikke det var mulig å bli såååå kvalm og uggen som det jeg har begynt å bli !!! Huff ,, så grusomt det er :( men men ,, trøster meg jo med at det er en liten spire der som gir beskjed om at den er der ..

Men jeg er nesten kvalm hele døgnet nå .. er helt rar i kroppen :( blir kvalm av og spise og ikke spise .. av å gjøre for mye og av og sitte stille * blæææ * he he litt klaging her , men vet det er flere her inne som opplever det samme :)

Ønsker oss GOD BEDRING <3

Vil bare ønske deg god bedring - ikke noe moro med den kvalmen.
Her har det vært noen dager innimellom med kvalme, men nå begynner det å bli en stund siden sist.
Så du får trøste deg med at du har klare symptomer på at du er gravid, og at det sannsynligvis gir seg etter en liten periode [:)]

jeg er også kvalm, går i bølger over hele dagen.. Spesielt om det er mer enn 2 timer siden jeg spiste sist.. Men jeg spyr heldigvis ikke![:'(]

Ønsker dere god bedring, snupper!!

Jeg er heldigvis tolrerbart kvalm hele tiden. Blir kvalm når jeg er sulten, og hvis jeg spiser "feil". Samt av lukter og bevegelser=P. hehehe. Men har bare spydd et par ganger på hele tiden=). Så det er deilig!

Jeg er også kvalm..[:'(] Og kvalmen har tatt seg opp siste tiden...[:'(][:'(] Så denne uka er jeg sykemeldt.. Kvalmen, brekningene og spyingen har ingen mønster, og kommer kastet over meg både morgen og kveld.. Håper det snart gir seg! [:)]

God bedring til alle oss kvalme! [:)]

Hei.. Har all med følelse for alle som er kvalme her inne...

Er helt jævlig. Kaster opp hver dag, å måtte dra hjem fra jobb i dag også. Håper det gir seg litt etterhvert. Mordenkvalme er bare et utrykk for min del, for her er jeg kvalm hele dagen.. Ingen mat som frister heller...MEN merker det hjelper når jeg spiser litt.. "Trikset" mitt er å bare kaste opp om morgenen. ikke holde igjen som jeg pleier.. bruker å bli litt bedre etter at jeg har kastet opp. Så da får jeg i meg litt mat og da blir dagen litt bedre. [:'(][:D]

nå er ikke jeg kvalm hele dagen lenger..[;)] men shitkvalm om morran og kvelden.. ender med at jeg brekker meg [:'(]

Kvalmen kjenner jeg til ja, var to uker sjukemelt pga det, men er tilbake på jobb denne uka, begynte og bli i bedre form i sist uke, begynte da på uke 10. Er idag uke 11, og er forsatt kvalm på morningen og når jeg er sulten, men kvalmen er mer under kontroll, men til samboren lager mat da går det som regel galt, stakkar han ville bare hjelpe men ender med spying, så han får ikke lage mat mer..

Satser på at kvalmen og formen blir bedre for hver dag/uke som går nå fremover

11 UKER IDAG!!! [:D][:D][:D]

Jeg vet akkurat hvordan du har det, er så utrolig kvalm hele dagen. Og alt gjør det verre og ingenting hjelper. Av og til kaster jeg opp 1 gang, av og til flere og av og til ingen, fins ingen mønster på det. Hater å være kvalm og å kaste opp [:'(]
Og det var dagens klage [;)]

Stakkars deg[:(] jeg var skikkelig kvalm og uvell i første svangerskap, men denne gangen kommer det bare i bølger;-) ellers er jeg helt fin[;)] Men det er rart hvor greit alt går, og hvor mye vi tåler, for vi vet jo at det er lille spiren som gjør det:-) Og heldigvis går det over etter ca 12 uker[;)]

Jatakk! Kjenner til det..
Det begynte igår, sånn at jeg var ordentlig kvalm, sånn at jeg brakk meg..
Finni ut at jeg blir mer kvalm hvis jeg sover lenge, eller sover på dagen.
Idag våkna jeg kvalm, og kasta opp med en gang jeg stod opp, og da hadde jeg det veldig veldig bra i noen timer etterpå=)

HURRA! JEG ER JO GRAVID!!! :D

Back
Topp