Kvalm før fødsel?

Jeg var veldig kvalm for noen dager siden, varte i 2-3 dager. Men ikke født enda[;)]
Tror nok det er vanlig å være kvalm på slutten, og tilfeldig om man føder da eller ikke. Derimot kan jeg tenke meg at oppkast eller diaree kan starte fødselen pga det trigger rier/modning.

Jeg var VELDIG kvalm dagen før jeg fødte. Jeg måtte ligge på sofaen hele dagen, men på kvelden ga det seg og klokken 02.30 på natten startet fødselen.

Jeg gikk på sterke smertestillende siste del av svangerskapet, så om det var pga dem jeg var kvalm eller fordi det var fødsel på gang vet jeg ikke.

Jeg spydde som en gris noen timer før begge mine. Men da var fødselen alt igang med rier. Påvirker visst kroppen når barnet kommer i en hviss posisjon i vridninga
Nå er det jo lenge siden du skrev dette innlegget, så håper han har kommet nå da Skrævet[:)]

jeg var kvalm i 2 dager før fødselen, fikk ikke i meg noe mat, og det jeg fikk ned kom rett opp igjen... men heldigvis klarte jeg å holde på det jeg fikk på sykehuset, så under selve fødselen spydde jeg ikke [:)]

Jeg hadde sinnsyk spysyke, men det var to uker før hun kom...

Back
Topp