Kvalm før fødsel?

VeldreidSkrævadottir

Forumet er livet
Jeg har vert kvalm i hele dag. Har ikke vert så ille at jeg har kasta opp, men føler meg uggen liksom[&:]

Har hørt at man kan bli kvalm rett før fødselen setter i gang, men vet ikke om dette bare er en myte?!?

Jeg har ikke omgangssyken eller noe.

Noen som har noen erfaringer?

(Storebror ble født 38 pluss 3)

ORIGINAL: Babysyk_82

Jeg er også uggen i dag.

Håper ikke det stemmer for meg hvertfall, for vil helst vente litt [:)]

Hmmm, samme her i grunn... Syk unge OG syk mann[&:]

jeg var uggen og kvalm noen dager før, og veldig uggen natt til vannet gikk.
så kanskje noe skjer?[;)]

kvalm ett par dager før og helt frem til hun var ute.

ORIGINAL: Moffedilla

jeg var uggen og kvalm noen dager før, og veldig uggen natt til vannet gikk.
så kanskje noe skjer?[;)]

Oooh[&:][:D][:D]

ORIGINAL: CharterHedda

kvalm ett par dager før og helt frem til hun var ute.

Hmm, kanskje det blir fødsel i helgen[:D]

Jeg var kvalm i 2 mnd før fødsel. men på slutten ble det verre, kastet aldri opp da.

jeg var kvalm samme dag som minstemann ble født:) Spennende:)

jepp var kvalm med alle 3[:D]

ORIGINAL: sogn78

Var kvalm dei siste vekene før fødsel, men ikkje verre rett før eller noko. Spydde under fødselen da, men det er jo ein anna sak. Spennande tider[:D]

Æsj, det må væe fælt å spy under fødselen[&:] Som om ikke det er nok at det er vondt?!?

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

Var kvalm dei siste vekene før fødsel, men ikkje verre rett før eller noko. Spydde under fødselen da, men det er jo ein anna sak. Spennande tider[:D]

Æsj, det må væe fælt å spy under fødselen[&:] Som om ikke det er nok at det er vondt?!?

Hehe, var så vondt at eg ikkje brydde meg[;)]

huffda! Vært uggen idag sjøl og har hatt mye "happenings" i mageregionen. Føden mente det hørtes ut som ting er i ferd med å skje... Håper bare ting skjer en liten stund til. Vil helst tippe over 37 uker først (onsdag) [&:]

Men du kan jo bare kjøre på! Så spennende! [:D]

Hehe, var så vondt at eg ikkje brydde meg[;)]

Haha, da går det jo an[8D]

ORIGINAL: Mitsukai

Dæven har du kommet så langt allerede :O:P Går fort jo!

Men til saken... Ja jeg var kvalm dagene før, og kasta opp under hele fødselen [:D]

Ja, det har gått så mye fortere denne gangen[:D]

ORIGINAL: Azoria

huffda! Vært uggen idag sjøl og har hatt mye "happenings" i mageregionen. Føden mente det hørtes ut som ting er i ferd med å skje... Håper bare ting skjer en liten stund til. Vil helst tippe over 37 uker først (onsdag) [&:]

Men du kan jo bare kjøre på! Så spennende! [:D]

Begynner å bli klar for å få han ut nå ja[:D]
Knip igjen litt til du da[8D] Og lykke til[:)]

ORIGINAL: Babysyk_82

Hehe, jeg spydde rett i ansiktet på mannen begge gangene. Kanskje han holder seg litt unna denne gangen [:)]

Hahaha[:D] Da var han involvert ihvertfall[:D]

Back
Topp