Kvalm etter trening

Bkno2737082

Andre møte med forumet
Jeg har vært på styrketime på Sats. Veldig morsomt, tilpasset øvelsene og sto på. På vei ut av senteret kjente jeg at jeg var litt kvalm og sliten. Vel to timer etter er jeg fremdeles litt kvalm, uvel og støl i magen. Noen som har opplevd noe lignende? Trente mye i forrige svangerskap og hadde ingen plager. Dette svangerskapet har jeg ikke fått trent så mye som sist og tenker nå at jeg nok må nedjustere intensiteten betraktelig.

Det er visst jevnt på normalen. Ringte sykehuset for sikkerhets skyld som mente at det nok går seg til. Jordmor mente kroppen sier fra at jeg må ta det litt roligere denne gangen.

Mens jeg trente i dag tenkte jeg til og med at det nesten føltes som jeg ikke var gravid..

Ah...ja, den følelsen kan nesten lure deg :p må huske på at du er gravid og ta hensyn til kroppen :)

Når står på med ting så går det skikkelig unna men når det hele er over så får jeg "svi". Blir uopplagt og veldig trøtt. Av og til kan det også slå ut i en slags kvalme.

Vi må bare prøve å innse at vi er gravide supermums og må ta det litt mer rolig - selv om det ikke kjennes ut som vi trenger der der og da.

Back
Topp