Kvalm etter pilleslutt?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Er det vanlig å bli kvalm etter at man har sluttet på Cerazette?
Det er snart 3 uker siden jeg tok siste pille. Hadde murringer i starten, men det ga seg.
Under sex for 2 uker siden oppsto det penetrering uten kondom, men den kom fort på.
Jeg er kvalm, har hodepine, blir fortere anpusten, har litt vondt nederst i magen, ala ligamentsmerter, og synes urinen lukter søtt. Men, testene er blendahvite. Har ikke hatt mensen siden før jeg ble gravid for 3 år siden. Er det vanlig å få symptomer på graviditet når kroppen plutselig blir fri fra ytre hormonell påvirkning?
Jeg har ingen planer om å få barn nå, selv om ønsket er stort. Det er nesten så jeg lurer på at jeg er innbilt gravid. Jeg føler meg ikke gravid, og alle 3 gangene jeg har vært gravid før så har jeg visst det før jeg tok en test.
Blir sprø av dette. Vil bare få mensen unnagjort slik at jeg kan slippe unna mine store håp om å være forholdsvis uplanlagt gravid. Fornuften sier jo at det hadde vært dumt akkurat nå :(

Jeg fikk mange symptomer som minnet om graviditet da jeg sluttet på dem i november. Fikk ikke bortfallsblødning heller, så det var så vanskelig å prøve å peile inn noen eggløsning. Det tok seks uker før jeg fikk første blødning etter siste pille, og deretter tok det fire uker før første mens. Deretter ble jeg gravid, så da kom det ikke noe mens flere ganger ;p

Back
Topp