Kvalm etter måltider

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Er det andre her inne som opplever å bli skikkelige kvalm og uvel etter måltider? Og også føler seg stappmett etter mindre inntak av mat enn før? ;)

Blir fortere mett. Men heldigvis ferdig med kvalmen. Var sinnsykt kvalm de første 10-12 ukene.

Jeg blir heldigvis ikke kvalm etter måltider, men har helt siden jeg testa positivt følt meg «stappa» litt uavhengig av om jeg er sulten eller mett eller midt i mellom. Som igjen betyr at jeg føler meg fortere mett fordi den følelsen er underliggende hele tiden. Vanskelig å forklare kjenner jeg :hilarious:

Tusen takk for svar har begynt å lure på om eg feiler noe, blir veeeldig fort mett, og veldig kvalmen etterpå.Er i uke 12 i morgen 0 håper snart det blir bedre

Ja, dette opplever jeg. Må spise små måltider. Kan bare spise ca. halvparten av hva jeg vanligvis ville gjort hvis jeg vil unngå å føle meg skikkelig dårlig. Det blir gjerne verre utover dagen hos meg, så middag og kvelds føler jeg meg ofte dårlig etter uansett.

Gjorde det tidligere. Kvalm før mat og etter. Visste nesten ikke når jeg ble sulten lenger for var like uvel hele tiden. Og merket at jeg ble mettere av mindre mat.

Last edited:
Eg må fremdeles ‘roe’ magen sittende eller liggende en liten stund etter måltid - ellers blir det kvalme. Er 12+2 i dag :rolleyes:

Er 11+6 i dag. Blir stappmett etter en halv porsjon. I tillegg blir jeg så uvel og kvalm etter måltider at jeg kaster opp. Kaster opp etter hvert måltid gjennom hele dagen :(:(:(

Back
Topp