Kvalm! Er vi flere?

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg fikk positiv test i går, 10 dager DPO. I dag er jeg kjempe kvalm og det har jeg vært konstant kvalm siden i går ettermiddag. Våkna mange ganger i natt på grunn av kvalmen.
Kjenner jeg blir nervøs for hvordan det kommer til å bli framover når jeg er så dårlig nå. Er bare 3+4 :sorry:

Er vi flere som er kvalme her inne?

Jeg fikk positiv test i går, 10 dager DPO. I dag er jeg kjempe kvalm og det har jeg vært konstant kvalm siden i går ettermiddag. Våkna mange ganger i natt på grunn av kvalmen.
Kjenner jeg blir nervøs for hvordan det kommer til å bli framover når jeg er så dårlig nå. Er bare 3+4 :sorry:

Er vi flere som er kvalme her inne?
Har kvalme som kommer og går i bølger. Forrige svangerskap spydde jeg til og med uke 18..klarte ikke synet/lukten av kjøleskap og matbutikk. Var helt forferdelig. Klarer ikke huske når den satte inn så er spent denne gangen om det blir like ille eller bedre. Er uke 6, 5+3 i dag.

Jeg er kvalm jeg også! Har ikke lyst på mat i det hele tatt. :( Tror st jeg kommer til å kaste opp hvis jeg tar noe. Har spist så lite at jeg har slanket meg 3 kilo. :( Fant ut at det går bra med kokte egg, så skal spise det framover. 5+5 i dag

Har kvalme som kommer og går i bølger. Forrige svangerskap spydde jeg til og med uke 18..klarte ikke synet/lukten av kjøleskap og matbutikk. Var helt forferdelig. Klarer ikke huske når den satte inn så er spent denne gangen om det blir like ille eller bedre. Er uke 6, 5+3 i dag.

Uff, det er lenge å spy til uke 18. Håper du blir bedre denne gangen <3

Jeg er kvalm jeg også! Har ikke lyst på mat i det hele tatt. :( Tror st jeg kommer til å kaste opp hvis jeg tar noe. Har spist så lite at jeg har slanket meg 3 kilo. :( Fant ut at det går bra med kokte egg, så skal spise det framover. 5+5 i dag

Uff, stakkar. Får håpe at vi ikke er dårlige lenge. Takk for tipset om kokt egg, mulig jeg tester det ut.

Her går det i riskjeks (havsalt-typen) og polarbrød uten pålegg.

Uff, stakkar. Får håpe at vi ikke er dårlige lenge. Takk for tipset om kokt egg, mulig jeg tester det ut.

Her går det i riskjeks (havsalt-typen) og polarbrød uten pålegg.
Det håper jeg virkelig jeg også. Men positivt er jo det at jeg ikke har kastet opp enda! :happy:
Det er bra at du fant noe som passer deg, vi må jo spise noe.

Det håper jeg virkelig jeg også. Men positivt er jo det at jeg ikke har kastet opp enda! :happy:
Det er bra at du fant noe som passer deg, vi må jo spise noe.

Sant det :)

Spiste grønnsaksuppe med hvitløksbrød tidligere. Det gikk ikke så bra :/ Lurer på hvordan det kommer til å gå framover når spyinga har begynt før uke 4...
Har heldigvis noe Postafen fra forrigje svangerskap om det skulle bli verre.

Sant det :)

Spiste grønnsaksuppe med hvitløksbrød tidligere. Det gikk ikke så bra :/ Lurer på hvordan det kommer til å gå framover når spyinga har begynt før uke 4...
Har heldigvis noe Postafen fra forrigje svangerskap om det skulle bli verre.
Jeg har spist fiskesuppe for noen dager siden men det gikk ikke bra det heller. :( Jeg ble veldig kvalm før jeg visste at jeg var gravid. Det ga seg opp etterpå og nå begynte det på nytt! :wtf:
Har akkurat spist to pannekaker med kesam original og bærmix! Det var godt og mettende! :)

Jeg er begynt og bli litt kvalm men ikke mye, kommer mest når jeg begynner og bli sulten, bare at det kommer veldig fort sånn 1time etter mat og da burde jeg jo egentlig være mett :p
Sitter bare og venter på at jeg skal begynne og spy for det gjorde jeg sist hver morra håper ikke det blir like ille denne gangen men samtidig så håper jeg det siden jeg hadde en MA i mai og rundt den uka babyen døde mistet jeg kvalmen i noen dager så kjenner jeg syns kvalmen er hjertelig velkommen uansett hvor grusom den er :p

:dead:
Jeg er begynt og bli litt kvalm men ikke mye, kommer mest når jeg begynner og bli sulten, bare at det kommer veldig fort sånn 1time etter mat og da burde jeg jo egentlig være mett :p
Sitter bare og venter på at jeg skal begynne og spy for det gjorde jeg sist hver morra håper ikke det blir like ille denne gangen men samtidig så håper jeg det siden jeg hadde en MA i mai og rundt den uka babyen døde mistet jeg kvalmen i noen dager så kjenner jeg syns kvalmen er hjertelig velkommen uansett hvor grusom den er :p
Går selv og bare venter på å bynne å spy:puke_l hehehe..men fremdeles kvalm sånn her også mest når jeg begynner å bli sulten. Blir veldig glad for hver dag jeg slipper å spy men vil ikke bli kvitt alle symptomer heller sa blir jeg også stressa<3 håper alt går bra for oss :)

Jeg spyr ikke av kvalme. Men har en hund med diaré. Så har spydd en gang til nå i dag når jeg prøvde å tørke opp.

Haha, ja jeg finner litt trøst i det jeg også. Sålenge vi er så dårlige så er det hvertfall godt tegn på at det noe på gang i magen vår <3 Men innerst inne så jeg er misunnelig på de som slipper unna kvalmen :p

Er kjempekvalm, men har ikke kastet opp enda. Takler ikke tanken på en del mat, spesielt ting som er søte. Smakssansen har endret seg, og en del ting smaker ikke godt i det hele tatt. Jeg skulle spise skive til frokost med ost og skinke på, men endte opp med å spise agurken og paprikaen på toppen. Vil ha grønnsaker og vann i hovedsak :hilarious: Jeg er 5+0

Er bare litt uggen, og kan bli litt småkvalm ved sult og rett etter mat. Var likedan i første svangerskap, så håper jeg slipper unna voldsom kvalme og oppkast denne gangen også :love2

Back
Topp