Kvalm enda..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jeg trodde virkelig at jeg var over den verste kvalmen nå, men det har vist seg de siste dagene at dette IKKE er tilfelle..
Lurer på om det er andre som sliter/har slitt med kvalme, og hva dere klarer å drikke!? Jeg drikker meg lei på ting.. Så juice, både eple og appelsin, er ikke vitsi å prøve.. Cola er helt forferdelig på smak for tida..! Jeg har fått litt dilla på Fanta da.. Men det er jo ikke bra å drikke for mye brus heller..
Klarer å spise stort sett normalt, og jeg kaster ikke opp.. Men denne kvalmen er så intens at jeg ligger store deler av dagen..
Er det noen som har noe som helst form for tips? Er passe lei av å være kvalm nå.. Åsså ska vi snart ut å reise og.. Må reise til Tromsø på ultralyd, og hadde vert kjekt å slippe å ligge inne på hotellet hele tida liksom..

Jepp! Har de på meg i skrivende stund.. De hjelper nok litt ja, for merka det i går kveld da jeg tok de av meg for å legge meg, så blei jeg fort mye kvalmere! Så de er flittig i bruk nå om dagen.. Gjør det bedre.. Åsså nå har jeg fått meg en tur i frisk luft og 4 halvlitere med fanta i kjøleskapet.. [:D]
Men jeg hååååper så inderlig at det gir seg.. SNART!

Jeg kan desverre ikke hjelpe....Jeg har det akkurat som du, og jeg vet at dette ikke er en tröst, men hos meg er det ingenting som hjelper....sorry!!

Jeg er også kvalm enda, kaster opp nesten hver dag ved middagstider. Begynner å bli dritt lei. her hjelper det kun å spiser etter klokken.
Er heldigvis ferdig med å være kvalm etter jeg har kastet opp da.

Hei :) Har endelig sluttet å være kvalm og kaste opp (vel hadde et lite tilbakefall i går, men pommes frites lukter bare så forferdelig [;)])

Noe som hjalp til meg var ingerfærtabletter. Ei veninne av meg har hatt veldig god bruk av noe som heter Aflurax som kjøpes på apoteket. det er mot sure oppstøt , men hjelper også mot kvalme. Det funker slik at det legger seg et skumlag øverst i magesekken slik at lukkemuskelen ikke blir irritert og vi ikke så kvalme:) Ellers er det jo mulig å få tabletter hos legen, har fått, men ikke prøvd de. De skal ikke tas hver dag, men dager der det ikke passer å være kvalm:)

Håper det snart er over for alle sammen:)

Pia

Back
Topp