Kvalm eller ikke kvalm?

Kvalm eller ikke kvalm?

• Kvalm

Votes: 10 37,0%
  • Uggen til tider

Votes: 10 37,0%
  • Ikke kvalm

Votes: 7 25,9%

• Antall som har svart
    27
13+1 her og kvalmen henger i fortsatt[emoji21] Det er ikke sånn at jeg kaster opp, men ofte må jeg legge meg nedpå pga kvalmen

Veldig lite kvalm. Følte meg uggen og brakk meg noen få ganger, men etter uke 12 ga det seg helt. 15+5 nå[emoji4]

Jeg er 14+2 og kvalmen har mer eller mindre gitt seg nå.... men jeg kjenner et blaff av den hver dag likevel... :)

Er idag 14+4 og har vært helt kvalmefri i et par uker. Den konstante kvalmen forsvant da jeg var ca 10+0.

Kvalmen har avtatt litt, dvs er ikke konstant kvalm, kanskje bare halvparten av tiden. Og har "bare" kastet opp 4 av 6 dager hittil denne uken, så er jo litt forbedring her... håper virkelig det gir seg snart, er 16+0 idag.

Endelig har kvalmen roet seg betraktelig.. ( 1 uke uten oppkast )
Kan til tider blir litt kvalm av spesielle lukter.
Som skjegg såpa til mannfolket [emoji28]..

Roa seg de to siste dagene her! 13+0! Fortsatt innimellom men ikke konstant og ikke like intenst!

:alien16+3 i dag og heldigvis så er kvalmen helt borte :) Den ga seg rundt uke 12, men halsbrannen kom og overtok :p

Var ikke kvalm, med et par unntak med brekninger, men nå 15 uker har jeg vært kvalm pg svimmel et par dager og kastet opp litt.. :wideyed:

Back
Topp