Kvalm eller ikke - avstemning

Har du vært kvalm i dette svangerskapet?

• Ja, veldig!

Votes: 12 17,9%
  • Ja.

Votes: 15 22,4%
  • Ja, litt.

Votes: 13 19,4%
  • Nei, bare uggen.

Votes: 16 23,9%
  • Nei.

Votes: 11 16,4%

• Antall som har svart
    67

NebbdyretPerry

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
FebbisBebbis2021 ❄️
Det er visst slik at 80% av alle gravide opplever kvalme i svangerskapet. Er vi så kvalme som snittet, eller er februardamene mer eller mindre heldige enn alle andre? :bookworm:

Stem på det som passer best. Det er også mulig å endre mening etterhvert, da kvalmen plutselig kan komme som kastet på deg senere i svangerskapet.

Har vært fin form helt til for 3 dager siden. Da begynte jeg å bli skikkelig kvalm på ettermiddagen.

Føler meg skikkelig fyllesjuk kastet opp bare en dag.
Er greit siden jeg jobber dagtid, så jeg slipper å være dårlig på jobb. Har en liten mistanke om at varmen har vært en grunn kvalmen også. Over 30 grader hele dagen.

Det kan vel fortsatt komme :hungover::inpain:

Vært fin helt til de siste dagene... Gått fra å være helt normal til å være konstant trøtt, kvalmen og sulten.. Om jeg ikke spiser et ekstra måltid til dagen så går jeg kvalmen helt til jeg får i meg litt mat..

De siste dagene har jeg også våknet midt på natten av å være kvalmen og måtte tisse, nå idag våknet jeg halv 6 og følte jeg skulle dø av kvalmen.. Så ja.. Jeg klaget en liten stund på lite symptomer men nå vil jeg tilbake til det heller

Setter en på ja foreløpig, er kvalm hele dagen og spyr et par ganger. Får spare "veldig" til en verre anledning.

Back
Topp