kvalm.com

• Trådstarter Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet Opprettet
Onsdag for en uke siden, men har ikke kastet opp :)

Sist gang kom den for fullt i uke 8, nå kjenner jeg den til og fra, men mesr etter kl 12 på dagen, så ettermiddagene er værst for meg.

Har ikke kommet *bank i bordet*
Med jenten min var jeg ikke kvalm i det hele tatt og med Aron var jeg noe kveldskvalm fra uke 11-20 ca...

Har vel stort sett merka til den siden midten av november..... Jeg var gravid da, men mista i uke 6+5, så er egentlig lei å være kvalm..... Ikke det at den er der hele døgnet, kommer helst ved 15 tiden, og da er den der til jeg legger meg....

merket litt kvalme i helgen, men merker det mest i dag. Har ikke kastet opp enda :)

Var litt uvel her en morra men ellers kjenner jeg ingenting egentlig. Bank-i-bordet!

Vært kvalm siden uka før julaften :/
Men kan ha sammenheng med at jeg er så svimmel. Føler meg konstant sjøsjuk :(

kjente den såvidt på mandag, men slo til for fullt idag, hadde hypermesis i foorige sv.skap, så dette lover godt ;)

Morgen kvalmen har ikke meldt seg her" bank i bordet"!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Har bare vært litt kvalm i rykk og napp, helst når jeg har gått lenge uten mat eller sovet for lite.. På langt nær så ille som de andre svangerskapene...men det er vel enda ikke forseint at jeg blir værre... :s

Her kom kvalmen for 14dager siden.

Begynner kl 4 på natta og varer til 12 på dagen, så en laaaang pause før den slår inn igjen.
Har ligget på sofaen i hele dag me bøtta, men heldigvis ikke kastet opp så mye enda.

Sist gang spøy jeg bare 1 gang, og det var et kvarter etter positiv vest

Back
Topp