Kvalm av vann..

Pippi88

Andre møte med forumet
Noen andre som blir kvalm av vann, og saft?

Klarer ikke tanken på å drikke vann engang, helt håpløst.. Føler meg ikke vel av å drikke så mye brus/juice... Håper det går over snart:wtf:

Ja!!Kjempe kvalm :p men tvinger i meg vann - eller jeg chugger et glass med vann også spiser jeg noe som demper kvalmen f.eks en love heart.

Synes vann er veldig kvalmende ja, men nå synes jeg også kullsyre er kvalmende :hilarious: For meg hjelper det veldig med sitron i vannet. Jeg kutter opp flere sitronskiver og har dem i fryseren. Slik at jeg enkelt kan ta dem ut som en isbit i vannet - så varer den ene skiven hele dagen :happy:

Vann er helt forferdelig... Men, bruker sitron i vannet - det hjelper veldig!

Jeg har faktisk også 22 januar mulig den blir litt forandret på tidlig ultralyd på tirsdag da, men foreløpig iallefall ☺️

Hvor i landet holder du til?

Jeg har faktisk også 22 januar mulig den blir litt forandret på tidlig ultralyd på tirsdag da, men foreløpig iallefall ☺️

Hvor i landet holder du til?

oi, så morsomt! Holder til i Trøndelag, så St. Olavs blir fødested :happy: regner med at min termin også blir noe justert ja, skal på ultralyd i slutten av juni.

Jeg klarte ikke holde meg lenger så jeg skal imorgen gleder meg selv om vet ikke er mye får se, men kaaaaanskje ett lite hjerte?? Jeg regner med jeg velger Flekkefjord Stavanger er jo også ett alternativ, men hørt så mye bra om Flekkefjord..

Tusen takk for isbiter tipset det skal jeg prøve.

Jeg går nesten konstant med sånn Sea bånd fordi er så sinnsykt kvalm! Spesielt på morgenen/kvelden..

Men veldig gøy at vi har termin ca samtidig

Takk for tips om sitron, skal teste det jeg også. Pr nå klarer jeg kun Farris (eller billigere bobler) ....... Er det farlig for baby at jeg kun drikker det?

Jeg klarer heller nesten ikke å drikke vann. Til vanlig drikker jeg nesten bare vann, så det er veldig uvant :joyful:
Får prøve isbittrikset jeg også :) Eneste som har funket for meg er saftis.

Saftis ja godt tips huff:smiley-angelic001, det verste for meg er faktisk kvalmen generelt da.. noen tips mot det?:nailbiting:

Last edited:
Saftis ja godt tips huff:smiley-angelic001, det verste for meg er faktisk kvalmen generelt da.. noen tips mot det?:nailbiting:

For meg er det faktisk junk food som funker best mot kvalme, desverre! Jeg gikk opp 27 kg forrige svangerskap til tross for spying helt til uke 27 Jeg vurderer det sånn at junk food og en tung kropp er mye mye bedre for meg mentalt enn alternativet, som er å ligge på sofaen med sykemelding... Jeg trives så godt på jobb og å holde meg aktiv, at jeg stapper i meg det jeg kan finne som stiller kvalmen. Det beste er pizza (en del av det kommer opp likevel da).

Ååååå jeg klarer nesten ikke spise det jeg.. hadde burger en dag, måtte gi nesten halvparten til mannen jeg ble så kvalm:eek::( bli egentlig kvalm a det meste. Vet ikke er bra, men gått ned litt i vekt:nailbiting::(:(:( men det gjevner seg vel ut i 2 trimester:happy:

Back
Topp