Kvalm av trange klær

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Sliter vanligvis ikke med kvalmen, men når jeg har på en trang bukse eller genser blir jeg bokstaveligtalt kjempe kvalm og irritabel. :P Var slik sist og.
Flere som ikke greier trange klær? :p

Jepp trang bukse er helt pyton! :p Og egentlig trenger den ikke å være veldig trang heller. Bare den presser litt på feil plass på magen, så blir jeg dårlig. Gjelder joggebukser med for "mye" strikk i linningen også.

Yes, her blir det knappen opp og dra ned genseren så det ikke vises:p har jo overhodet ikke mage, men allikevel er alt som føles trangt helt krise, blir dødskvalm:yuck:

Jess, her er det kun slaskeklær det går i. Er sykemeldt så det spiller forsåvidt ikke noe rolle :P

Samme her ;) kjøpte meg mamma bokse, men til og med den blir ille å gå me over lengre tid. Så her også er det slaskeklær det går i.
Men sliter litt med klær for tiden da magen er begynt å vise godt og de begynner og bli for små :(

Samme problem her. Ganske utfordrende å finne noe å ha på seg på jobb. Blir så dårlig av å sitte på kontorstolen i de trange klærne..

Har brukt kjole lenge nå pga det, men det er så kaldt at jeg må ha strømpebukse, og hvis strikken i strømpebukse strammer over magen blir jeg værre med engang...

Har ikke gått i annet enn joggis og store gensere i åtte uker. Ikke BH heller, det gjør meg bare enda mer kvalm. Godt jeg ikke jobber om dagen :rolleyes: Bare venter på å bikke 12 uker og forhåpentligvis litt bedre form så jeg kan kjøpe litt mammatøy (orker ikke gå ut av huset/sykehuset med hyperemesis for å handle).

Begynte med mammabukser ganske tidlig, hadde de fra forrige gang. Og hjemme er det bare joggebukser. Talker ikke stramme klær

Har begynnt og stikke av med joggeklærene og pysjbuksene til mannen :D de er store og behagelige og gå i hjemme :D arbeidsklærne er helt grusomme og gå i og gleder meg til og hive de av meg når eg kommer hjem fra jobb :)

Samme her. Har ikke lagt på meg noe særlig ennå heldigvis, men klærne strammer godt allerede og det trigger kvalmen veldig. Skal rote frem kassa med mammaklær fra loftet i kveld...ellers kan jeg anbefale gravidtights/strømpis og kjole, det bodde jeg i sist og det var behagelig. Ikke så gøy mens man fremdeles prøver å skjule at man er gravid, men sånn etterhvert.

Kjøpte også joggebukser på HM med sånn bred linning (ikke strikk) og de bodde jeg i den siste måneden, veldig behagelig. Satser på at våren blir fin så en slipper å ha på så mye klær denne ganga :)

Samme her. Har ikke lagt på meg noe særlig ennå heldigvis, men klærne strammer godt allerede og det trigger kvalmen veldig. Skal rote frem kassa med mammaklær fra loftet i kveld...ellers kan jeg anbefale gravidtights/strømpis og kjole, det bodde jeg i sist og det var behagelig. Ikke så gøy mens man fremdeles prøver å skjule at man er gravid, men sånn etterhvert.

Kjøpte også joggebukser på HM med sånn bred linning (ikke strikk) og de bodde jeg i den siste måneden, veldig behagelig. Satser på at våren blir fin så en slipper å ha på så mye klær denne ganga :)

På Hm du har kjøpt grabid-strømpebukse? Tar gjerne imot ideer til andre butikker enn Hm som har gravidklær. Skal vente til desember med første innkjøp, men da blir det!

På Hm du har kjøpt grabid-strømpebukse? Tar gjerne imot ideer til andre butikker enn Hm som har gravidklær. Skal vente til desember med første innkjøp, men da blir det!
Ja, var iallefall der jeg kjøpte sist. Syns ikke buksene deres er gode, men strømpebuksene og tightsene funka fint. Husker ikke helt hvor jeg kjøpte sist, men elastiske klær i bomull var en vinner. Monki har dessuten mye oversize som funker fint som gravidtøy :)

Er jeg den eneste som fortsatt går med vanlige bukser? Sist måtte jeg ha mammabukser på denne tiden. Er 10+0 på vei.

Jeg kunne helst ha tenkt meg å ha vært naken hele døgnet, synes alt av klær, særlig hvis det presser over magen er så ekkelt og føler jeg blir enda mer kvalm. Takler ikke å ha dyna inntil magen om natta en gang, for da må jeg kaste opp. Skal snart til legen, har allerede kastet av meg BH´n, blir ikke å bruke den i dag. Vurderer å kjøpe meg truser i det minste, som er par str. større enn det jeg bruker vanligvis... Det er en av de få positive tingene med SM for tiden, at det spiller ingen rolle hva jeg har på meg. ;)

Back
Topp