Sliter vanligvis ikke med kvalmen, men når jeg har på en trang bukse eller genser blir jeg bokstaveligtalt kjempe kvalm og irritabel.
Var slik sist og.
Flere som ikke greier trange klær?
Flere som ikke greier trange klær?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her. Har ikke lagt på meg noe særlig ennå heldigvis, men klærne strammer godt allerede og det trigger kvalmen veldig. Skal rote frem kassa med mammaklær fra loftet i kveld...ellers kan jeg anbefale gravidtights/strømpis og kjole, det bodde jeg i sist og det var behagelig. Ikke så gøy mens man fremdeles prøver å skjule at man er gravid, men sånn etterhvert.
Kjøpte også joggebukser på HM med sånn bred linning (ikke strikk) og de bodde jeg i den siste måneden, veldig behagelig. Satser på at våren blir fin så en slipper å ha på så mye klær denne ganga![]()
Ja, var iallefall der jeg kjøpte sist. Syns ikke buksene deres er gode, men strømpebuksene og tightsene funka fint. Husker ikke helt hvor jeg kjøpte sist, men elastiske klær i bomull var en vinner. Monki har dessuten mye oversize som funker fint som gravidtøyPå Hm du har kjøpt grabid-strømpebukse? Tar gjerne imot ideer til andre butikker enn Hm som har gravidklær. Skal vente til desember med første innkjøp, men da blir det!
Bruker vanlige bukser, men ikke av de trangeste jeg har. Går mer i loose fitEr jeg den eneste som fortsatt går med vanlige bukser? Sist måtte jeg ha mammabukser på denne tiden. Er 10+0 på vei.