Kvalm av Synarela?

Tiks

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som blir kvalme av Synarela? Føler meg konstant uggen :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

å ja!! Ble skikkelig dårlig av den på mitt første forsøk. Kvalm, svimmel, migrene halvparten av dagene.

Uff, slitsomt! Jeg får bite tenna sammen. Håper det gir seg.

JA!

Det værste var de 3 første dagene. Virker som det har roet seg her bortsett fra hetetoktene mine

Sent from my iPad using BV Forum

Huff, jeg gruer meg litt til jeg skal starte jeg nå når jeg leser dette. (Ikke at jeg vet hva jeg skal begynne med..men likevel)

Håper det gir seg snart, og at det blir verdt det;-)

Huff, jeg gruer meg litt til jeg skal starte jeg nå når jeg leser dette. (Ikke at jeg vet hva jeg skal begynne med..men likevel)

Håper det gir seg snart, og at det blir verdt det;-)

Det er overkommelig altså. Jeg merket ikke noe annet enn hetetokter sist gang. Det kan være stor forskjell fra gang til gang.

Det var godt å høre. Lå å leste på bivirkninger i går og fant fort ut at det er bare å kutte ut:-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Idag er jeg dårlig igjen! Faaader alt man skal igjennom

Er det flere enn meg som blir kvalme av Synarela? Føler meg konstant uggen :-(

Hvordan går det med deg? Jeg har brukt det i en ukes tid og kjenner ingenting foreløpig. Skal bruke den fram til 21. mai, så jeg er spent på om det kommer noe etterhvert. :)

Hvordan går det med deg? Jeg har brukt det i en ukes tid og kjenner ingenting foreløpig. Skal bruke den fram til 21. mai, så jeg er spent på om det kommer noe etterhvert. :)

Heldige deg som ikke merker noe!

Heldige deg som ikke merker noe!
Ja, det er nesten som jeg lurer på om det virker, ha ha! Men bank i bordet, jeg har enda noen uker igjen med spraying, så jeg skal ikke rope for høyt ;)

Jeg fant ut at jeg var gravid etter 6 dager på spray. Jeg sluttet med sprayen da. 5 uker på vei i dag :-) håper den sitter godt fast.

Så fantastisk!! Det samme skjedde med meg den første gangen jeg startet, men det gikk dessverre ikke for vår del. Masse lykke til videre :)

Jeg fant ut at jeg var gravid etter 6 dager på spray. Jeg sluttet med sprayen da. 5 uker på vei i dag :) håper den sitter godt fast.

Hva blir terminen din?

Så fantastisk!! Det samme skjedde med meg den første gangen jeg startet, men det gikk dessverre ikke for vår del. Masse lykke til videre :)

Trist når det skjer :-( Jeg er ikke helt trygg enda. Skal på UL 14.mai. Håper de ser et bankende hjerte da :-)

Ca 7-9.januar :)

Så gøy, jeg kommer etter med termin i tidlig februar men må bare bli gravid først. Produserer mange fine egg nå

Så gøy, jeg kommer etter med termin i tidlig februar men må bare bli gravid først. Produserer mange fine egg nå
Ja, det gjør du nå :-) Spennende tid!! :-)

Ja, det gjør du nå :) Spennende tid!! :)

Kjenner faktisk at det skjer noe der nede om dagen whop whop !

Back
Topp