Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er overkommelig altså. Jeg merket ikke noe annet enn hetetokter sist gang. Det kan være stor forskjell fra gang til gang.Huff, jeg gruer meg litt til jeg skal starte jeg nå når jeg leser dette. (Ikke at jeg vet hva jeg skal begynne med..men likevel)
Håper det gir seg snart, og at det blir verdt det;-)
Hvordan går det med deg? Jeg har brukt det i en ukes tid og kjenner ingenting foreløpig. Skal bruke den fram til 21. mai, så jeg er spent på om det kommer noe etterhvert.Er det flere enn meg som blir kvalme av Synarela? Føler meg konstant uggen :-(
Sent from my iPhone using BV Forum
Heldige deg som ikke merker noe!Hvordan går det med deg? Jeg har brukt det i en ukes tid og kjenner ingenting foreløpig. Skal bruke den fram til 21. mai, så jeg er spent på om det kommer noe etterhvert.
Ja, det er nesten som jeg lurer på om det virker, ha ha! Men bank i bordet, jeg har enda noen uker igjen med spraying, så jeg skal ikke rope for høytHeldige deg som ikke merker noe!
Jeg fant ut at jeg var gravid etter 6 dager på spray. Jeg sluttet med sprayen da. 5 uker på vei i dagHvordan går det med deg? Jeg har brukt det i en ukes tid og kjenner ingenting foreløpig. Skal bruke den fram til 21. mai, så jeg er spent på om det kommer noe etterhvert.
Hva blir terminen din?Jeg fant ut at jeg var gravid etter 6 dager på spray. Jeg sluttet med sprayen da. 5 uker på vei i daghåper den sitter godt fast.
Trist når det skjer :-( Jeg er ikke helt trygg enda. Skal på UL 14.mai. Håper de ser et bankende hjerte daSå fantastisk!! Det samme skjedde med meg den første gangen jeg startet, men det gikk dessverre ikke for vår del. Masse lykke til videre
Ca 7-9.januarHva blir terminen din?
Så gøy, jeg kommer etter med termin i tidlig februar men må bare bli gravid først. Produserer mange fine egg nåCa 7-9.januar
Ja, det gjør du nåSå gøy, jeg kommer etter med termin i tidlig februar men må bare bli gravid først. Produserer mange fine egg nå
Kjenner faktisk at det skjer noe der nede om dagen whop whop !Ja, det gjør du nåSpennende tid!!