Kvalm av sex

Bkno1670082

Andre møte med forumet
Jeg synes så synd i samboeren min! Etter jeg ble gravid blir jeg kvalm bare av tanken på å ha sex. Han maser stadig om at det nå et så og så lenge siden vi har hatt det. Jeg vil så gjerne ha lyst, men lysten er der bare ikke. Jeg har ikke lyst til å ha sex bare for å gjøre han fornøyd heller. Kanskje jeg burde det likevel?
Flere som har det problemet?
 
Blir lite kos her i gården også :( Har ikke lyst. Er så trøtt og sliten og føler meg ikke noe pen. Stakkars samboer. Men blir jo litt men mest for han sin del. Trur jeg hadde klart meg fint med ikke sex de neste 6 mnd men føler jeg må gi og ta også :) bare glad han holder ut med meg så hormonell jeg er :)
 
Her er det ingen av oss som har noe særlig behov for sex...:laughing002 Blir mye kos og nærhet, og det holder faktisk for oss akkurat nå...
Er vel ikke ekstremt fristende å ha sex med en som spyr hele tiden heller!:laughing002
 
Her er det ingen av oss som har noe særlig behov for sex...:laughing002 Blir mye kos og nærhet, og det holder faktisk for oss akkurat nå...
Er vel ikke ekstremt fristende å ha sex med en som spyr hele tiden heller!:laughing002

Du er "heldig" :p Skulle ønske der gjaldt oss begge, men her et det bare meg som ikke vil. En del av problemet mitt er vel at han mener at kos og nærhet alltid må ende med sex. Aldri noe kos uten at han har en tanke bak d. Jeg er også kvalm og spyr, men han skjønner det ikke.

Jaja, lysten kommer vel tilbake en gang :'D
 
Det blir ikke akkurat sexytime hver kveld her heller :p Jeg er så utrolig trøtt og grunnet hormoner er lysten nedsatt i utgangspunktet. Når vi faktisk har sex tenker jeg alltid at jeg må kaste meg uti det litt oftere, men det var den energien da. Heldigvis har jeg en forståelsesfull mann som ikke maser, selv om jeg vet han savner det. Satser på at lysten snart vender tilbake :)
 
Neh ikke mye sex her i gården, eg er så sliten og trøtt, å lite lyst, Mannen min har ikke mast om det, han fårstår meg :) :p
 
Blir kvalm av dyttefornemelsen. Blir også kvalm når jeg tenker på det tross ingenting mellom oss er forandret. Har bare ikke lyst! Var slik sist gang også.
 
Jeg sliter også med å kysse mannen. Syns all nærkontakt er vanskelig for nesen er så følsom at jeg blir kvalm av di fleste lukter :(
 
Du er "heldig" :p Skulle ønske der gjaldt oss begge, men her et det bare meg som ikke vil. En del av problemet mitt er vel at han mener at kos og nærhet alltid må ende med sex. Aldri noe kos uten at han har en tanke bak d. Jeg er også kvalm og spyr, men han skjønner det ikke.

Jaja, lysten kommer vel tilbake en gang :'D
Hvis han mener det så er det ikke synd på han :p om du orker noe så går det jo an å bruke hendene på han? Sex/kos MÅ jo ikke innebære samleie.
 
Vel her har jeg nå noen ganger bare 'tatt en for laget' og hatt sex selvom det ikke har fristet, men når jeg først har kommet over kneika og klærne er av så er det jo super digg! Blir jo utrolig godt humør etterpå :) men det er så lett å bare si nei, så får bare prøve å utfordre meg selv litt fremover tenker jeg.
 
Vel her har jeg nå noen ganger bare 'tatt en for laget' og hatt sex selvom det ikke har fristet, men når jeg først har kommet over kneika og klærne er av så er det jo super digg! Blir jo utrolig godt humør etterpå :) men det er så lett å bare si nei, så får bare prøve å utfordre meg selv litt fremover tenker jeg.

Samme her... Jeg synes jo at man bør gi og ta litt, men såklart, hvis man spyr av det så går det jo ikke.
 
Vi har ikke så mye sex for hver gang vi har hatt sex etter jeg ble gravid så blir jeg så utrolig dårlig. Blir kvalm og uggen i magen så samboer skjønner det. Men jeg kan godt hjelpe han da ;)
 
Vi har ikke hatt sex siden uke 5. Jeg har jo frem til nå vært sengeliggende med 100% sykmeld, mens mannen har jobbet fullt, og tatt seg av en travel 2-åring som har vært masse syk og mye nattevåk. Her har vi hatt gjensidig forståelse og lite anledning og overskudd begge to. Kanskje til helgen om vi får barnefri.. Siden jeg har blitt litt bedre. Er bare så trøtt om kvelden og kvalm om morgonen... Passer aldri. Tenker at i denne gravid og småbarnsfasen får man ha et realistisk bilde av romantikken...
 
Her er det jeg som sliter med at mannen ikke vil ha sex. Han får sex når han vil generelt, men noen ganger som nå har han en dødperiode. 1 gang i uka er ikke nok her i gården
 
Jeg har heller ingen sexlyst! Og jeg tar ikke en for laget heller! Jeg har ikke noe lyst på han :p hahaha!! Stakkars mann som må holde ut med meg :p
 
Back
Topp