Kvalm av mat

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg blir kvalm og uvel av å spise.
Takler ikke smak og lukter lenger. Må tvinge i meg et par biter av middagen.

Flere som har/ har hatt det sånn?
Hva hjalp?

Nå sitter jeg her med kamfer drops for å få en litt bedre smak i munnen, men kunne jo trengt litt mer næring.

kjenner meg igjen der ja. jeg drikker en del juice og litt cola mot kvalmen. spiser eg del epler for det går greit. ellers pirker jeg litt i middagen og har meg en brødskive i ny og ne. kjenner jeg at det er noe jeg har lyst på så lager jeg det ;) tar også vitaminpiller på kvelden for å sikre a jeg får i meg nødvendige vitaminer. husk å drikke mye! lykke til!

Kjenner meg veldig igjen. Lagde hjemmelaga pizza te middag i dag, men klarte bare å spise kanten. Så blir jeg så kvalm av å være sulten, så sliter siden jeg blir kvalm av mat, men kvalm av å ikke spise ;)

Prøv å finne noe nøytralt, som knekkebrød med ost eller skinkeost eller noe? Som du kan spise hele tiden... Selv om det blir ensformig er det ihvertfall NOE! :)
Lykke til :)

Huff det er ikke greit det der :(
Jeg er heldigvis på en bedringens vei (håper jeg, bank i bordet)
Nå er det bare innimellom at jeg sliter med maten.
Men jeg har fremdeles vanskelig for å bestemme meg for hva jeg vil spise.
Kan f.eks ha veldig lyst på ei skive med hvitost, men når jeg har laget den og skal til å spise, så var det ikke det jeg hadde lyst på lenger.....
Masse lykke til, håper du finner ut av det :)

Kjenner meg veldig igjen. Lagde hjemmelaga pizza te middag i dag, men klarte bare å spise kanten. Så blir jeg så kvalm av å være sulten, så sliter siden jeg blir kvalm av mat, men kvalm av å ikke spise ;)

Akkurat sånn har jeg det ja! Kvalm av å være sulten, og kvalm av å spise.
Det er ikke lett. Til uken starter jeg på jobb igjen, lurer på hvordan jeg skal klare det når jeg er konstant kvalm.
Godt å høre at det er flere enn meg iallfall. :-)

Huff det er ikke greit det der :(
Jeg er heldigvis på en bedringens vei (håper jeg, bank i bordet)
Nå er det bare innimellom at jeg sliter med maten.
Men jeg har fremdeles vanskelig for å bestemme meg for hva jeg vil spise.
Kan f.eks ha veldig lyst på ei skive med hvitost, men når jeg har laget den og skal til å spise, så var det ikke det jeg hadde lyst på lenger.....
Masse lykke til, håper du finner ut av det :)

Hi hi! Du er helt lik meg! Jeg lager noe mat, men så klarer jeg ikke spise det når det er ferdig!
Sambo er en smule oppgitt tror jeg, for jeg ombestemmer meg hele tiden... Uff.
Hvor lenge har du vært sånn?
Håper du blir i bedre form snart! :-)

Godt å høre at vi sliter med det samme. Jeg og blir kvalm av alle lukter, takler ikke å bli sulten, men blir kvalm av all mat. Ingenting smaker :-( Prøver å få i meg litt salte kjeks eller saltstenger, drikker sitronbrus og en skive med brunost av og til. Noe som jeg aldri spiste før :-)

Back
Topp