Kvalm av lørdagsgodis?

Mm94

Første møte med forumet
Hei :)
Jeg er 5+4, og har nettopp begynt å kjenne meg litt kvalm innimellom. Men spesielt dagen etter jeg har spist noe usunt, som foreks sjokolade..andre som merker dette? Kan jo være dette er starten på «den skikkelige kvalmen».
 
Hei :)
Jeg er 5+4, og har nettopp begynt å kjenne meg litt kvalm innimellom. Men spesielt dagen etter jeg har spist noe usunt, som foreks sjokolade..andre som merker dette? Kan jo være dette er starten på «den skikkelige kvalmen».
Hihi. Dårlig gjort å si; Lucky you? Hehe for jeg elsker sjokolade nå mer enn tidligere. :p:D
 
Hei :)
Jeg er 5+4, og har nettopp begynt å kjenne meg litt kvalm innimellom. Men spesielt dagen etter jeg har spist noe usunt, som foreks sjokolade..andre som merker dette? Kan jo være dette er starten på «den skikkelige kvalmen».

Hei :)
Jeg er like langt som deg og merker det samme.
Kunne det enda ha ført til at jeg slutta å spise sjokolade..:angelic:
 
Samme her.. Spiser til vanlig mye snop. Siste ukene har det ikke fristet.
 
Samme her, uke 6+5. Har vært litt småkvalm til og fra siste 1-2 ukene, og har mista helt lysten på godteri - går til gjengjeld med en hel del klementiner :D
 
Jeg er småkvalm men godteri (spesielt sjokolade) frister fordet :p, kvalmen kommer nok for fullt i neste uke når jeg er inuke 6 her. Da kom den med de to andre, gruer meg:wideyed:
 
Blir kvalm og dårlig av smågodt generelt når jeg ikke er gravid så ikke noe nytt å bli dårlig av det i svangerskapet heller
 
Back
Topp