Kvalm av Crinone?

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Jeg er litt småkvalm på morran og kvelden. Kan det være på grunn av Crinone'n? Eller...... Tør nesten ikke håpe at det kan være en anna grunn[:-]
Står jo ikke noe om at kvalme er en bivirkning. Men hvis det det er en eller to små spirer der - når kan kvalmen melde seg? Er på rugedag 6 nå.

Skulle ønske det fantes tidsmaskiner! [:D] Dette er nesten uutholdelig

jeg var litt små kvalm på kveldene,men ikke mye, dette kom rett før jeg testet positivt på første forsøket

ORIGINAL: *Levende Lys*

jeg var litt små kvalm på kveldene,men ikke mye, dette kom rett før jeg testet positivt på første forsøket

Vanskelig å si om det er pga graviditet eller Crinone da. Tenk om jeg å er.... Kjenner jeg får tårer i øynene av tanken på det.

ORIGINAL: hestehov1

ORIGINAL: *Levende Lys*

Vanskelig å si om det er pga graviditet eller Crinone da. Tenk om jeg å er.... Kjenner jeg får tårer i øynene av tanken på det.

full i hormoner ja [:D] kjenner til den hihi[:D]

Ingen andre som har brukt Crinone som kan si litt om hvordan de opplevde det? Har følt meg mer kvalm i dag enn de siste to dagene. Trenger ikke ha noe å si - bare spenningene i kroppen og bivirkninger av Crinone selv om det ikke står noe i vedlegget..

Jeg var veldig kvalm av crinonen, så det er nok absolutt normalt. Å ha graviditetstegn på rugedag 6 er nok veldig tvilsomt desverre. Kroppen må få tid til å registrere at den er gravid før den kan sende ut graviditetsplager....

Jeg blir også trøtt, og veldig hormonell..[&:][&:] Og luft i magen[:-] Kan være noe skyldes progynovaen også da. Har ikke vært kvalm ennå.

ORIGINAL: kate

Jeg var veldig kvalm av crinonen, så det er nok absolutt normalt. Å ha graviditetstegn på rugedag 6 er nok veldig tvilsomt desverre. Kroppen må få tid til å registrere at den er gravid før den kan sende ut graviditetsplager....

Takk for bra svar kate!

Back
Topp