Kvalm av bleieskift

x1xHappybody :)

Flørter med forumet
Så skal man skifte bleie på sin ett åring, kjenner alt inni meg vrenger seg allerede før jeg har fått av bleiene.
Så kommer den, kvalmen..[:'(][:o] Den er så overveldende og så sterk at den nesten slår meg i bakken, brekker meg helt inntil jeg har fått bort skitbleia og kan sette på ny...

Noen tips om hvordan jeg skal få skiftet bleie på lillegutten min uten å brekke meg så jeg nesten svimer av ?
All tips tas imot med stor takk [:D]

Siden jeg selv er plaget med kvalme har jeg mange ganger tenkt at jeg er så glad for at jeg slipper å skifte bæsje-bleier nå, for da hadde jeg spydd! Så jeg føler virkelig med deg! Hva med å smøre litt mentolatum under nesen når du skal skifte de værste stinkbombene? Kanskje ikke bæsje-lukta blir så sterk da? Uansett: lykke til...[:D]

[:D]Det har jeg ikke tenkt på , tror jeg må stikke og kjøpe meg mentolatum jeg :)
Har vademekum som jeg kanskje skal prøve inntil jeg har fått kjøpt meg mento :)

Håper også at du blir kvitt kvalmen, er ikke no særlig å gå rundt med :S

Takk for tips [:D]

Smør litt tannkrem under hver nesebor.

He he, gjør det og det funker litt da [:)] 
Har egentlig vært kvalm mer eller mindre hele tiden i ca 2 dager nå, men det aller verste er jo når bleia til minsten må byttes [&:]
Byttet bleie for ca 1 time siden nå med "dump" i.. Brukte da tannkrem under nesa, det hjalp faktisk [:D]
Så nå blir ikke bare tannkrem brukt til tennene men også under nesa :)

Lurer på om tannkrem hjelper mot "morgenkvalmen" også ... hmmm , må prøves [8D]

Halloen.....
Jeg har jobbet både på sykehjem, I barnehage, Og jobber nå blant annet med et multi handicapet gutt, Og alle di plassene har det vært bleie skift.
Jeg har lært meg en teknik med og kun puste med munnen, Da kjenner du Ikkje lukta der..... [:D]

ORIGINAL: DivaX

Hva med en nese klype? Hehe..  Kanskje det funker[:D][:D]

Klesklype da eller ? Eller finnes det nese klyper [:D]

Back
Topp