Kvalm anyone?

Mimamo

Glad i forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Puh, er uke 7+1 nå, og du verden for en dag:( ikke mye jeg har beholdt av det jeg har spist gitt:( håper inderlig ikke dette fortsetter helt til februar!!! Var ikke slik med forrige. Merkelige greier. Gode råd til noe som er lettsposelog med nærong i? Foreløpig er Bixitbars redningen

Ikke fått kvalme enda, men er 5+5 idag så kan komme når som helst nå
Når begynte din?

Helios har noen fantastiske knekkebrød med Smak. Kjøper dem på ICA her. Litt dyre. 30 kr for 8 stk. Men her er de bare til meg. Håper jeg slipper unna med småkvalmen som jeg har nå (5+1)

--------------------
<3 17. februar <3

Har hatt kvalme av og på siden før jeg testet positivt, er 4+5 idag :)

Er småkvalm og har vært det i godt 2 uker. Er 5+5 i dag. Men ikke så kvalm at jeg må kaste opp.. Håper jeg slipper det!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Har hatt kvalme av og på siden før jeg testet positivt, er 4+5 idag :)

Signerer. Reagerer på lukter! Er kvalm nå og ligger i sengen..

Rotz kjeks eller riskjeks uten noe på hjalp sist. Ellers er det lite som faktisk hjelper er jeg redd :(

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Signerer. Reagerer på lukter! Er kvalm nå og ligger i sengen..

Rotz kjeks eller riskjeks uten noe på hjalp sist. Ellers er det lite som faktisk hjelper er jeg redd :(

Eneste her er at jeg ma være forsiktig med hva jeg spiser, eller dumper kroppen det med en gang. Fryktelig slitsomt når man _må_ spise for å ikke bli kvalm :p

Ingefær skal visst være effektivt mot sv.sk kvalme, fåes kjøpt på apotek ;)

Eneste her er at jeg ma være forsiktig med hva jeg spiser, eller dumper kroppen det med en gang. Fryktelig slitsomt når man _må_ spise for å ikke bli kvalm :p

Kjenner også til det og unner deg det ikke! Jeg klarte ikke få ned en spiseskje med vann engang. .

Kjenner også til det og unner deg det ikke! Jeg klarte ikke få ned en spiseskje med vann engang. .

ar prøvd et knekkebrød med smøreost nå. Se om det holder seg i magen eller om det fyker igjennom systemet slik det gjorde igår :/

Tungt å ikke få spise ja. Her kaster jeg ikke opp *bank i bordet*, men jeg er spykvalm (angst for å spy, så derfor jeg ikke kaster opp). Her må jeg spise et drops eller noe imens jeg fikser meg frokost eller annen mat, først da kan jeg klare å spise. Spist cornflaks med jordbær nå, og det funket på kvalmen.

av drops funker mynthon, bonbons råtne fisk og tyrkisk pepper..

Back
Topp