Kvalm allerede?

Bkno9494762

Blir kjent med forumet
Jeg er så forferdelig kvalm.... Ikke hele tiden heldigvis, men nå i dag er d helt forferdelig:-/ ikke at jeg skal klage for det er så ønsket og tar imot alle symptomer med åpne armer. Men det er bare så innmari ubahagelig å være såååå kvalm...! Sorry syting....:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

her er du ikke alene om å være kvalm eller å spy. så syt i vei! <3

Håper det går fort over til deg ! <3

Jeg syns kvalmen er det værste med et svangerskap :/ Men er så absolutt verdt det til slutt..
Håper at du slipper å gå med det i mange uker.! :)

Jeg har tatt noen tester som har antydning til en ekstra strek, og helt ærlig så ønsker jeg meg alle grav.symptomer jeg kan få bare for å være sikker på at jeg er gravid. Hadde lett byttet med deg - gleder meg til å bli kvalm om spiren bare setter seg fast :-)

ImageUploadedByBV Forum1382121868.601408.jpg

Syt i vei! Jeg blir heldigvis kun litt kvalm om morgenen og når det er en stund siden jeg har spist foreløpig!

Kvalme og oppkast begynte ikke skikkelig før i uke 7-8 forrige svangerskap, og hadde ekstrem svangerskapskvalme ut hele svangerskapet :( Håper for all del jeg slipper det denne gang!

Men ønsker deg masse god bedring og håper kvalmen gir seg etter hvert :)

Sniker meg inn fra april 2014-forumet. Jeg ble kvalm etter uke 4 ca. Så det går fint an når det er veldig tidlig.

Kvalmen har begynt her også nå den siste uka. Den er heldigvis ikke så voldsom eller vedvarende, så jeg er vel heldig sånn sett. Er egentlig bare glad for alle symptomer jeg har... ;)

Sniker meg inn fra april 2014-forumet. Jeg ble kvalm etter uke 4 ca. Så det går fint an når det er veldig tidlig.

Hvor lenge varte kvalmen for din del? Håper du ikke er så kvalm enda :)

Kvalmen har tatt over hverdagen her og, forventet den ikke, for jeg var jo så fin forrige gang :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 8 uker og har vært kvalm i 4 uker allerede. Har bare gått på, og blir værre og værre. Er kvalm hele dagen, mat har ingen innvirkning. Får heldigvis sove greit. Så jeg føler absolutt med deg, så "syt" i vei :D men som flere nevner, vet hvertfall at ting er som det skal :p

Ja...bare syt ivei du ;) Jeg spyr ikke...ihvertfall ikke enda, men jeg går rundt å er "karusellkvalm" nesten hele dagen. Selv når jeg har lagt meg for kvelden, kommer det sigende...så syt ivei...så kan vi syte sammen :D

Last edited:
Kvalm i ny og ne.. Klarer ikke lenger å pusse tunga ved tannpuss, da kommer brekningene :p utrolig irriterende

uff ja, syt i vei, er lov det.fra morgene til kl bikker rundt 6 7 ish, spyr jeg opp alt jeg eter, så eter bare ting som er lette å få opp, blir bilsjuk av å kjøre bil selv! som ei nevnte, karusellkvalm hele tiden :S sove heldigvis greit, så håper det gir seg etter noen uker, var knapt innom kvalmen i forrige, kanskje dobbelt opp nå ...

Back
Topp